لازمه تحقق شعار سال پشتیبانی و حمایت بیشتر است

لازمه تحقق شعار سال پشتیبانی و حمایت بیشتر است
فروردین ۵, ۱۴۰۰
136 بازدید

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تحقق شعار سال منجر به توسعه اقتصادی کشور می شود و لازمه جهش تولید، پشتیبانی و حمایت بیشتر از این بخش است. رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سبزوار با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»  از سوی رهبر معظم […]

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تحقق شعار سال منجر به توسعه اقتصادی کشور می شود و لازمه جهش تولید، پشتیبانی و حمایت بیشتر از این بخش است.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سبزوار با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»  از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: برای تحقق جهش تولید، باید برخی قوانین کنونی اصلاح و موانع پیش روی این حوزه برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه بخش تولید نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان و مردم است، تصریح کرد: برای حمایت از تولید باید پشتیبانی در بخش‌های حقوقی و مالی انجام شود و تولیدکنندگان از تسهیلات کم بهره بهره مند شوند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: یقینا جهشی که از سالهای گذشته در عرصه تولید شروع شده، با تحقق شعار امسال شتاب بیشتری خواهد گرفت.

سبحانی فر افزود: طی سال‌های گذشته در راستای جهش تولید در بخش‌های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است که جلوگیری از خام فروشی صنایع معدنی و پتروشیمی‌ها از جمله آن است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری و تاکید کردند که شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع به طور کامل محقق شود.

ایشان افزودند: تحقق جهش تولید هم تأثیرات عمیق اقتصادی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به‌نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین‌کننده امنیت ملی است.