همکاری “پست” برای توسعه “آینده”

همکاری “پست” برای توسعه “آینده”
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰
178 بازدید

  شرکت ملی پست و بانک آینده با امضای تفاهم نامه ای در پانزده بخش همکاری خواهند داشت که بر مبنای آن پست خدمات ویژه و نیابتی به مشتریان بانک آینده ارائه می دهد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه با محمد فطانت مدیرعامل […]

 
شرکت ملی پست و بانک آینده با امضای تفاهم نامه ای در پانزده بخش همکاری خواهند داشت که بر مبنای آن پست خدمات ویژه و نیابتی به مشتریان بانک آینده ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه با محمد فطانت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک آینده دیدار و برای توسعه همکاریها تفاهم نامه امضا کردند.

سبحانی فر: خدمات نیابتی پست، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمت رسانی را در پی دارد

مدیرعامل شرکت ملی پست، ارائه خدمات بانکی به کمک پست در محل سکونت مشتریان را گامی مهم در راستای ارائه خدمات مشتری محور برشمرد که تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت خدمت رسانی دارد.

معاون وزیر ارتباطات، با اشاره به خدمات نیابتی شرکت ملی پست مندرج در تفاهم نامه، از اجرای طرح تائیدیه نشانی مصوبه هیئت دولت و مجلس نام برد و گفت:”این امر تنها از طریق کدپستی مورد تایید است و توسط شرکت ملی پست ارائه می شود.”

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه در حال حاضر اخطاریه و ابلاغیه های برخی از بانک ها توسط شرکت ملی پست برای مشتریان ارسال می شود، گفت: “طبق گزارش بانک هایی که از خدمات نیابتی پست استفاده می کنند ارسال پستی اخطاریه و ابلاغیه ها منجر به افزایش وصولی ها و کاهش هزینه آنها شده است.”

سبحانی فر با بیان اینکه همکاری شرکت ملی پست و بانک آینده، دارای منفعت متقابل برای هر دو مجموعه است گفت: “طی این تفاهم نامه خدمات متنوعی برای مشتریان بانک ارائه خواهد شد.”

فطانت: “پست” بازوی اصلی حاکمیت است

مدیرعامل بانک آینده با اشاره به اینکه برخلاف تصور با توسعه فضای دیجیتال شرکتهای پستی در دنیا نه تنها از بین نرفته اند، بلکه ماموریت جدیدی پیدا کرده اند، گفت: “در حال حاضر، پست بازوی اصلی حاکمیت است که با ارائه خدماتش به مردم برای جامعه اطمینان ایجاد می کند.”

وی با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا بانک آینده بخشی از خدمات فیزیکی خود را به صورت آنلاین ارائه کرده است از سپردن خدمات نیابتی خود به شرکت ملی پست خبر دارد .

فطانت ادامه داد: “برای نخستین بار در کشور افتتاح حساب در سامانه کلید با بارگذاری اسناد امکان پذیر شده است و برخی شعب بانک، خدمات ویژه درب منزل نیز به مشتریان ارائه می کنند، به همین دلیل با شرکت ملی پست برای استفاده از ظرفیت های این شرکت در ارائه خدمات نیابتی همکاری خواهیم داشت.”

عضو هیئت مدیره بانک آینده افزود: “این بانک در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای قدردانی از مدافعان سلامت تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است. از آنجایی که کارکنان شرکت ملی پست هم در ارائه خدمت به مردم نقش مهمی دارند در حد توان از آن ها پشتیبانی و حمایت می کنیم تا خدمت رسانی این قشر زحمتکش و ایثارگر را ارج نهیم.”