پست” ؛ ابزاری مهم و نقش آفرین در “صنعت ارتباطات کشور” است

پست” ؛ ابزاری مهم و نقش آفرین در “صنعت ارتباطات کشور” است
اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰
184 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در رویداد انتقال تجربه با موضوع یکصد سال ارتباطات ، پست را ابزاری مهم و نقش آفرین در صنعت ارتباطات کشور برشمرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، گفتگوهای انتقال تجربه با موضوع یکصد سال ارتباطات در ایران با حضور رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات ومدیرعامل شرکت ملی پست […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در رویداد انتقال تجربه با موضوع یکصد سال ارتباطات ، پست را ابزاری مهم و نقش آفرین در صنعت ارتباطات کشور برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، گفتگوهای انتقال تجربه با موضوع یکصد سال ارتباطات در ایران با حضور رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات ومدیرعامل شرکت ملی پست و پنج تن از اساتید صاحبنظر در این حوزه با همت موزه ارتباطات و دفتر ارتباطات شرکت ملی پست در بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان با اولین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ابتدای این رویداد با بیان اینکه در دنیای امروز ارتباطات حرف اول را می زند گفت: “امروزه پیشرفت های فناوری و ارتباطات، افراد و سازمان ها را بیش از بیش به هم نزدیک کرده و نقش ارتباطات و روابط عمومی بسیار پر رنگ تر از سنوات گذشته شده است.”

وی با تاکید بر اینکه پست از گذشته تا کنون ابزاری مهم و نقش آفرین در صنعت ارتباطات کشور بوده است، افزود:”پست با شبکه ای گسترده و فراگیر، خود را با موج پیشرفت‌های اخیر در حوزه فناوری اطلاعات همسو و همگام کرده و جایگاه ویژه‌ای در بازار خدمات ارتباطی برای خود ایجاد نموده است.”

سبحانی فر ادامه داد :” ترکیب نقاط قوت خدمات سنتی پست با انعطاف‌پذیری و سرعت رسانه‌های الکترونیکی توانسته است دامنه جدیدی ازخدمات نوین را در جامعه ایجاد کند.”

معاون وزیر ارتباطات در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای چشمگیر کارشناسان روابط عمومی شرکت ملی پست و موزه ارتباطات در راستای اقدامات فرهنگی و رسانه ای پیرامون احیای هویت پست و نمادسازی پستی در کنار معرفی خدمات نوین و رویکرد جدید شبکه پستی کشور خاطر نشان کرد: ” اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده، به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.”