سرعت پاسخگویی به مشتریان در سامانه ۱۹۳ افزایش می یابد

سرعت پاسخگویی به مشتریان در سامانه ۱۹۳ افزایش می یابد
اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰
302 بازدید

رمضانعلی سبحانی فر در بازدید از مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست با تاکید بر این که توجه به مشتریان در راس امور این شرکت قرار دارد گفت:”در راستای بهبود وضعیت پاسخگویی به مخاطبان پست در سراسر کشور، توسعه مرکز تماس امور مشتریان (۱۹۳) در دستور کار است.” به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ […]

رمضانعلی سبحانی فر در بازدید از مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست با تاکید بر این که توجه به مشتریان در راس امور این شرکت قرار دارد گفت:”در راستای بهبود وضعیت پاسخگویی به مخاطبان پست در سراسر کشور، توسعه مرکز تماس امور مشتریان (۱۹۳) در دستور کار است.”

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ صبح اولین روز از هفته ارتباطات، رمضانعلی سبحانی فر؛ با حضور در مرکز تماس مشتریان، ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان این مرکز بر رضایتمندی مخاطبان و مشتریان از سیستم پاسخگویی و ارتباطی شبکه پستی کشور تاکید کرد.

سبحانی فر  درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه مرکز تماس امور مشتریان (۱۹۳) در سال گذشته با هدف اطلاع یابی از  عملکرد شبکه و پاسخگویی به سوالات مشتریان آغاز به کار کرد افزود:” مشتریان می توانند با شماره گیری ۱۹۳ انتقادات و پیشنهادات خود را از این طریق به ما اعلام نمایند.”

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه برای افزایش کیفیت پاسخگویی و کاهش زمان انتظار مشتریان برنامه توسعه این سامانه را در دستور کار قرار داده ایم افزود:”مقرر گردید تعداد اپراتورهای مرکز تماس در آینده نزدیک افزایش یابند و مرکز دیگری جهت پاسخگویی به سوالات هموطنان راه اندازی شود.”

رئیس هیئت  مدیره در پایان افزود: “در دوران شیوع ویروس کرونا رویکرد مردم به خریدهای اینترنتی افزایش یافته و شرکت ملی پست تلاش کرد در راستای ارائه خدمات بهینه به هموطنان و افزایش سرعت سیر مرسولات زیر ساخت های موجود را توسعه دهد از این رو تا خرداد ماه سال جاری ظرفیت حمل و نقل مرسولات بصورت صد در صد تقویت خواهد شد .”