شرکت ملی پست همواره در زمینه‌های فرهنگی پیشرو است

شرکت ملی پست همواره در زمینه‌های فرهنگی پیشرو است
خرداد ۱۶, ۱۴۰۰
124 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: “شرکت ملی پست تنها وظیفه خدمت رسانی ندارد، بلکه به واسطه‌ای رسالت اجتماعی در مسائل فرهنگی و اجتماعی هم سهم خود را ایفا میکند. “ مراسم اهدای پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام به تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) امروز با حضور رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت […]

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: “شرکت ملی پست تنها وظیفه خدمت رسانی ندارد، بلکه به واسطه‌ای رسالت اجتماعی در مسائل فرهنگی و اجتماعی هم سهم خود را ایفا میکند. “

مراسم اهدای پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام به تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) امروز با حضور رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست و جمعی از مدیران این شرکت در مرقد مطهر حضرت امام خمینی “ره” برگزار شد.
سبحانی فر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فراررسیدن ارتحال حضرت امام خمینی” ره” گفت: “همکاران من با این اقدام زیبا ثابت کردند که شرکت ملی پست در زمینه‌های فرهنگی پیشرو است و من به همکاران خوبم که مسیر ۱۲۷۰ کیلومتر را به عشق امام راحل (ره) رکاب زدند خیرمقدم می‌گویم. ”
وی مسئولیت خطیر پرسنل پست را یادآور شد و گفت: “کارکنان پرتلاش پست در ایام کرونا بدون تعطیلی خدمت رسانی کرده و طی این مدت بیش از ۲ هزار نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا و ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند که لازم است یاد آن‌ها را گرامی بداریم. ”
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در ادامه از رسالت تمبر و نقش فرهنگی آن گفت و اضافه کرد:” این رویداد فرهنگی زیبا می‌تواند موضوعی ماندگار و قابل چاپ بر قاب این سفیر فرهنگی ثبت تا در حافظه تاریخی ملت ثبت شود. ”
رمضانعلی سبحانی فر افزود: “پستچی‌ها پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام را حمل کردند تا امروز خدمت بیت معظم داشته باشند و به نمایندگی از کارکنان پست با آرمان‌های امام تجدید میثاق و پرچم را به مرقد امام راحل هدیه کنند. ”
همچنین تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در این مراسم با تشکر از خدمات رسانی شرکت ملی پست گفت: “امیدواریم خدماتی که در روز‌های کرونایی پرسنل پرتلاش پست انجام می‌دهند مورد قبول حضرت حق و روح مطهر حضرت امام قرار بگیرد.
این توفیقی است که پرچم متبرک امام رضا را در موزه آستان قرار دهیم و این یادگاری ارزشمند از شرکت ملی پست در معرض نمایش قرار گیرد.