تجدید میثاق مدیران و کارکنان شبکه پستی کشور با آرمانهای امام راحل

تجدید میثاق مدیران و کارکنان شبکه پستی کشور با آرمانهای امام راحل
خرداد ۱۷, ۱۴۰۰
171 بازدید

سفیران فرهنگی حرم تا حرم با حضور سبحانی فر به نمایندگی از کارکنان شبکه پستی کشور و اهدای گل و پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الائمه به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.   سبحانی فر به همراه جمعی از مدیران وکارکنان این شرکت با […]

سفیران فرهنگی حرم تا حرم با حضور سبحانی فر به نمایندگی از کارکنان شبکه پستی کشور و اهدای گل و پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الائمه به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

 

سبحانی فر به همراه جمعی از مدیران وکارکنان این شرکت با حضور رکاب زنان پستی حرم تا حرم ، طی مراسمی فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

اقدام فرهنگی پستچی های دوچرخه سوار
کاروان دوچرخه سواری پستچی ها پس از ده روز رکاب زدن با طی مسافتی ۱۲۷۰ کیلومتری همزمان با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درحرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضور یافتند.
کاروان دوچرخه سواری پستچی ها که از سوم خرداد ماه با همکاران اداره کل پست استان خراسان رضوی حرکت خود را در سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر از حرم امام رضا (ع) به سمت مرقد مطهر امام  خمینی (ره) آغاز کرده بود پس از گذر از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و البرز به تهران و حرم امام راحل رسیدند تا پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) را به تولیت حرم حضرت امام خمینی(ره) اهدا کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پست وجمعی از مدیران در دفتر پستی مرقد امام (ره) گرد هم آمدند تا از کاروان دوچرخه سواران حرم تا حرم استقبال کنند.
سبحانی فر در این مراسم ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند فرهنگی کارکنان پست خواستار استمرار این حرکت و ثبت آن بر قاب تمبر شد.

اهدای پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الائمه به تولیت آستان قدس رضوی 
یکی دیگر از رویدادهای این اقدام فرهنگی اهدای پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) به تولیت حرم حضرت امام خمینی(ره) بود که توسط رکاب زنان حرم تا حرم حمل شده بود.
این پرچم به تولیت بارگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی اهدا شد تا سازمان ارتباطی پست نه تنها پیشگام خدمات رسانی به مردم باشد بلکه به عنوان سفیر فرهنگی هم دین خود را ادا کرده باشد.
پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در موزه حرم مطهرحضرت امام خمینی (ره) به یادگار از شرکت ملی پست و حفظ حافظه تاریخی ملت ایران در معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

نثارگل به حرم حضرت امام خمینی (ره)
نثارتاج گل از طرف مدیرعامل به نمایندگی از مدیران و کارکنان شبکه پستی کشور به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذارجمهوری اسلامی به منظور گرامیداشت این روز و تجدید میثاق با آرمان های آن امام همام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری مدظله العالی از دیگر اقداماتی بود که در این مراسم صورت گرفت.
گزارش تصویری این مراسم را می توانید در بخش گالری تصاویر پرتال شرکت ملی پست مشاهده کنید.
 

گزارش تصویری