چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۱
اوقات شرعیاوقات به افق : مشهد

سبحانی فر؛ مشتری مداری مبنای توسعه خدمات پستی است

سبحانی فر؛ مشتری مداری مبنای توسعه خدمات پستی است
خرداد ۲۶, ۱۴۰۰
111 بازدید

سبحانی فر در آیین راه اندازی خطوط مستقیم مبادله پستی استان مرکزی، مبنای توسعه خدمات پستی بر رضایت مشتریان استوار گشته است. با هدف تسریع در مبادله مرسولات پستی بین استان های غربی و شرقی کشور، آیین افتتاح خط مبادله مستقیم پستی اراک- اصفهان و اراک- خرم آباد (و بالعکس) صبح روز چهارشنبه بیست وششم […]

سبحانی فر در آیین راه اندازی خطوط مستقیم مبادله پستی استان مرکزی، مبنای توسعه خدمات پستی بر رضایت مشتریان استوار گشته است.

با هدف تسریع در مبادله مرسولات پستی بین استان های غربی و شرقی کشور، آیین افتتاح خط مبادله مستقیم پستی اراک- اصفهان و اراک- خرم آباد (و بالعکس) صبح روز چهارشنبه بیست وششم خرداد ۱۴۰۰با حضور معاون وزیر ارتباطات، عضو هیئت مدیره و معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست (به صورت ویدئوکنفرانس) و جمعی از مسئولان استانی در اداره کل پست استان مرکزی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن قدردانی از مسئولان استانی به منظور راه اندازی  خطوط مستقیم پستی با تاکید بر توسعه خدمات پستی بر مبنای اصل مشتری مداری، گفت: “بسیار خرسندیم در مدتی کوتاه با  تغییرات انجام شده و افزایش هاب های پستی در سطح کشور شاهد افزایش ترافیک مرسولات پستی و رضایتمندی مشتریان بوده ایم.”
سبحانی فر با اشاره به شرایط بحرانی جامعه و نیاز بیشتر مردم به خدمات پستی از استمرار سرعت بخشی به  اصلاح فرایندها خبر داد و عنوان کرد : “راه اندازی خطوط مستقیم پستی به منظور تحقق بیشتر مولفه های سرعت، دقت وامنیت به عنوان مهمترین ارکان شبکه پستی یکی از اقداماتی است که در دستور کار شبکه پستی قرار گرفته وهمراه با تغییرات بنیادی در سایر بخش ها ، به سرعت درسطح کشور در حال انجام است.”
وی افزود: “کاهش مدت سیر مرسولات پستی و صیانت از امانات با جلوگیری از آسیب های احتمالی در جابجایی ها از نتایج راه اندازی این خطوط است که منجر به رضایتمندی و آسودگی خاطر مشتریان می شود.”
معاون وزیر ارتباطات با بیان این که با راه اندازی خطوط جدید پستی مردم می‌توانند به سهولت مرسوله‌های خود را به شبکه پستی کشور به عنوان امانتدار همیشگی خود بسپارند؛ خاطر نشان کرد:”به مردم اطمینان می‌دهیم که خدمات این شرکت با استفاده از ظرفیت‌های پست خدمات شهری و توزیعی و دیگر موارد در حداقل زمان به متقاضیان ارائه شود.”
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به اجرای طرح تحول و بازنگری در زیرساختهای شبکه پستی از مکانیزاسیون هابهای پستی خبرداد و گفت :” تا کنون تعداد دو هاب هوشمند سازی شده است و تجهیز چهار هاب به سورتینگ مکانیزه نیز به سرعت در حال پیگیری و در دست اقدام است. ”
افزایش ۳۰ درصدی ناوگان حمل و نقل برون شهری شبکه پستی کشور، راه اندازی خطوط مستقیم جهت مبادله امانات پستی در سطح کشور و خرید تجهیزاتی چون ترولی و باکس های امانات به منظور صیانت از بسته های پستی از دیگر مواردی بود که سبحانی فر در راستای تحقق سرعت بخشی و افزایش کیفیت خدمات به آن اشاره کرد.
سبحانی فر با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در راستای راه اندازی خطوط استانی، خواستار اطلاع رسانی دقیق در خصوص این امکانات به مردم شد تا تمامی جامعه از خدمات آن بهره‌مند شوند .