تقویت نظارت بر عملیات و خدمات پستی

تقویت نظارت بر عملیات و خدمات پستی
مهر ۱۴, ۱۴۰۰
88 بازدید

نظارت بیشتر بر عملیات و خدمات پستی در نشستی که با حضور رمضانعلی سبحانی فر و علیرضا زرگوش با مدیران اجرایی برگزار شد، مورد تاکید قرار گرفت.  سبحانی فر در این جلسه با اشاره به تدوین برنامه های شرکت ملی پست بر نظارت و دقت مدیران و مسئولین در اجرای سریع فرایندهای پستی و ارائه خدمات […]

نظارت بیشتر بر عملیات و خدمات پستی در نشستی که با حضور رمضانعلی سبحانی فر و علیرضا زرگوش با مدیران اجرایی برگزار شد، مورد تاکید قرار گرفت.

 سبحانی فر در این جلسه با اشاره به تدوین برنامه های شرکت ملی پست بر نظارت و دقت مدیران و مسئولین در اجرای سریع فرایندهای پستی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد.
مدیر عامل شرکت ملی پست همچنین استفاده بهینه از خودروهای وانت خریداری شده را در بحث توزیع بسته و امانات مهم برشمرد و خواستار دقت و نظارت بیشتر بر هزینه‌ها شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: «با توجه به اینکه رقم مطالبات شرکت نزد مشتریان، پیمانکاران و دستگاه های اجرایی رقم بالایی است و شرکت ملی پست با مشکل نقدینگی مواجه هست مدیران و کارکنان مرتبط در حوزه وصول مطالبات، باید تلاش جدی برای جذب داشته باشند تا ضمن تامین نقدینگی مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.»