اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مناطق روستایی

اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مناطق روستایی
تیر ۲۰, ۱۳۹۷
110 بازدید

  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم اعتبارات دهیاری‌های سطح کشور نسبت به سال‌های گذشته افزایش‌ یافته است. رمضانعلی سبحانی‌فر در همایش روز ملی دهیار  افزود: دهیاران به‌عنوان نماینده حاکمیت در روستاها هستند و باید از اطلاعات و آگاهی‌ موردنیاز بهره‌مند باشند. وی تحقق رونق اشتغال‌زایی در […]

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم اعتبارات دهیاری‌های سطح کشور نسبت به سال‌های گذشته افزایش‌ یافته است.

رمضانعلی سبحانی‌فر در همایش روز ملی دهیار  افزود: دهیاران به‌عنوان نماینده حاکمیت در روستاها هستند و باید از اطلاعات و آگاهی‌ موردنیاز بهره‌مند باشند.

وی تحقق رونق اشتغال‌زایی در مناطق روستایی را نیازمند عزم جدی دهیاران دانست و ادامه داد: دهیاران با حمایت‌های دولت باید زمینه‌های درآمدزایی پایدار برای روستائیان را فراهم کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در راستای حمایت از روستاییان با دستور مقام معظم رهبری و مجلس شورای اسلامی ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مناطق روستایی سطح کشور اختصاص‌ یافته است.

سبحانی‌فر با اشاره به وظایف دهیاران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره، یادآور شد: دهیاران تأثیر بالایی در اجرای فعالیت‌های اجتماعی در روستاها دارند و به‌عنوان‌مثال روستای ابویسان در شهرستان جغتای رتبه نخست کتابخوانی در سطح کشور را کسب کرده است.