بازدید سبحانی فر از شعبه تامین اجتماعی سبزوار

بازدید سبحانی فر از شعبه تامین اجتماعی سبزوار
تیر ۲۱, ۱۳۹۷
127 بازدید

  به مناسبت هفته تأمین اجتماعی و به منظور قدردانی از تلاشهای کارکنان ، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی از شعبه شهید خسروجردی سبزوار بازدید نمود. سبحانی فر نماینده مردم سبزوار با حضور در واحدهای مختلف شعبه تامین اجتماعی سبزوار روند ارائه خدمات به […]

 

به مناسبت هفته تأمین اجتماعی و به منظور قدردانی از تلاشهای کارکنان ، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی از شعبه شهید خسروجردی سبزوار بازدید نمود.

سبحانی فر نماینده مردم سبزوار با حضور در واحدهای مختلف شعبه تامین اجتماعی سبزوار روند ارائه خدمات به مخاطبین سازمان در این شعبه را مورد ارزیابی قرار داد .

همچنین همزمان با هفته تأمین اجتماعی ، مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی به همراه کارشناسان واحدهای مختلف بیمه ای این اداره کل با حضور در محل سامانه سامد استانداری ، به پاسخگویی به سؤالات مطروحه از سوی مخاطبین پرداختند .

گفتنی است، طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی استانداری خراسان رضوی و با معرفی سامانه سامد به شماره ١١١ ، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی با هماهنگی و اطلاع رسانی قبلی در محل این سامانه حضور یافته و به پاسخگویی و بررسی مشکلات مخاطبین می پردازند .