گفتگوی رو در روی مدیرعامل شرکت ملی پست با کارکنان

گفتگوی رو در روی مدیرعامل شرکت ملی پست با کارکنان
دی ۲۷, ۱۴۰۰
40 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست با جمعی از کارکنان واحدهای اجرایی دیدار و گفتگو کرد. صبح امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ رمضانعلی سبحانی فر؛ مدیرعامل شرکت ملی پست با همراهی عبدالرضا جنتی عطایی؛ مدیرکل پست استان تهران، امیرحسین کریمی؛ مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، محسن وطن پرست؛ مدیرکل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی؛ […]

مدیرعامل شرکت ملی پست با جمعی از کارکنان واحدهای اجرایی دیدار و گفتگو کرد.

صبح امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ رمضانعلی سبحانی فر؛ مدیرعامل شرکت ملی پست با همراهی عبدالرضا جنتی عطایی؛ مدیرکل پست استان تهران، امیرحسین کریمی؛ مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، محسن وطن پرست؛ مدیرکل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی؛ مریم ساعتچی؛ مدیرکل توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نادرعباسی مدیر منطقه پستی جنوب شرق از ناحیه پستی ۱۵ خرداد واقع در منطقه پستی جنوب شرق استان تهران بازدید و با کارکنان این ناحیه دیدار و گفتگو کرد.
سبحانی فر در جمع موزعین ناحیه پستی ۱۵ خرداد منطقه پستی جنوب شرق استان تهران با اشاره به اقدامات انجام شده زیرساخت هاتی شبکه پستی، اذعان داشت: « طی یک سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا و افزایش چشم گیر خریدهای اینترنتی و بالا رفتن ترافیک مرسولات شبکه پستی کشور با چالش هایی در جابجایی مرسولات پستی روبرو شدیم از این رو توسعه زیر ساخت ها در اولویت برنامه های شبکه پستی قرار گرفت.»
مدیرعامل شرکت ملی پست در پاسخ به سوال موزعین پیرامون ارتقای وضعیت معیشتی پرسنل تصریح کرد: « بنده به صورت جدی و محکم پیگیر ارتقای وضعیت معیشتی پرسنل هستم، همانگونه که طی یک سال گذشته به صورت ماهیانه برای تمامی کارکنان شبکه اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی مبلغ یکسانی واریز شده است امیدوارم که با افزایش درآمد شبکه مبالغ این پرداختی افزایش داشته باشد.»
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه احکام پرسنلی تمامی کارکنان بر اساس ضوابط و مقررات سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و تنظیم می شود، افزود: « تنها تفاوت پرداختی کارکنان شبکه پستی با سایر سازمان ها در بخش رفاهیات است که ارتباط مستقیم با در آمد شبکه دارد، چرا که شرکت پست از جمله بنگاه های اقتصادی است که برمبنای درآمد و هزینه اداره می شود بنابراین هرچه در آمد شبکه افزایش یابد مبلغ رفاهیات و در نتیجه پرداختی به پرسنل و معیشت آنان افزایش خواهد یافت.»
وی با انتقاد از مدیران در خصوص عدم اطلاع رسانی جامع اقدامات صورت گرفته در زمینه پرسنلی افزود: « باید مدیران به صورت مستمر با کارکنان در تعامل بوده و با حضور در بین همکاران از مشکلات و چالش های آنان مطلع و آنها را منعکس نمایند تا در رفع این چالش ها گام های موثری برداشته شود.»
مدیرعامل شرکت ملی پست در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان  قرارداد انجام کار معین  گفت:« بر اساس الزامات قانونی برای اخذ مجوز تبدیل وضعیت باید فراخوان عمومی از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام تا تمامی واجدین شرایط در آزمون شرکت کنند که اجرای این فرایند  به زیان کارکنان قراردادی شاغل خواهد بود.»
وی با اشاره به اینکه پس از ۲۰ سال تغییرات ساختارسازمانی پست در اسفند ۹۹ تصویب شده است، بیان کرد: « پس از تصویب ساختار سازمانی پست بیش از ۶۰۰ نفر از پرسنل رسمی آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شدند و برای ۷۰۰ نفر از کارکنان قراردادی کد شناسه استخدامی صادر و تعداد ۱۲۰۰ نفر از کارکنانی که دارای شرایط ایثارگری هستند تبدیل وضعیت شدند.