واردات گوشی قاچاق، صفر شده است

واردات گوشی قاچاق، صفر شده است
مرداد ۵, ۱۳۹۷
149 بازدید

  رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: خوشبختانه قاچاق گوشی موبایل با اجرای طرح رجیستری در حد صفر است یعنی گوشی نمی تواند وارد کشور شود مگر اینکه با مجوز باشد. رمضانعلی سبحانی فر در برنامه  رویداد درباره ممنوعیت ورود گوشی های قاچاق اظهار داشت: دو الی سه سال است که […]

 

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: خوشبختانه قاچاق گوشی موبایل با اجرای طرح رجیستری در حد صفر است یعنی گوشی نمی تواند وارد کشور شود مگر اینکه با مجوز باشد.

رمضانعلی سبحانی فر در برنامه  رویداد درباره ممنوعیت ورود گوشی های قاچاق اظهار داشت: دو الی سه سال است که با سازمان های مرتبط مانند گمرک و وزارت ارتباطات جلسات مختلفی درباره قاچاق گوشی داشتیم تا اینکه طرح رجیستری عملیاتی شود و بعد از فراز و فرودهای زیاد، عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه قاچاق گوشی موبایل با اجرای طرح رجیستری در حد صفر است یعنی گوشی نمی تواند وارد کشور شود مگر اینکه با مجوز باشد. بنابراین از نظر ورود گوشی می توانیم ادعا کنیم، هیچ گوشی قاچاق را نمی توان به کشور وارد کرد. البته اینکه به چه کسانی و به چه تعداد مجوز واردات داده شود، یک موضوع دیگر است.

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: مجوز واردات گوشی موبایل باید به کسانی داده شود که نمایندگی این محصول را در داخل کشور داشته باشد تا بتواند پشتیبانی کند و خدمات پس از فروش را انجام دهد تا حقوق مصرف کنندگان حفظ شود.