دولت الکترونیک شبکه های فساد را از بین می برد

دولت الکترونیک شبکه های فساد را از بین می برد
مرداد ۹, ۱۳۹۷
154 بازدید

  رییس کمیته ارتباطات مجلس، از بازدید کمیسیون صنایع از نمایشگاه الکامپ خبر داد. رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در تهران، گفت: کمیسیون صنایع امروز از نمایشگاه الکامپ بازید می کند و از نزدیک با مشکلات و مسائل استارت آپ ها و اَپ های داخلی […]

 

رییس کمیته ارتباطات مجلس، از بازدید کمیسیون صنایع از نمایشگاه الکامپ خبر داد.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در تهران، گفت: کمیسیون صنایع امروز از نمایشگاه الکامپ بازید می کند و از نزدیک با مشکلات و مسائل استارت آپ ها و اَپ های داخلی آشنا می شود.

رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: اعضای کمیسیون در این بازدید با دستاوردهای دولت الکترونیک آشنا شده و این موضوع که چه میزان توانسته در کشور موفقیت آمیز باشد و دستگاه های اجرایی مختلف چه میزان پایگاه های داده های خود را در این زمینه تکمیل کرده اند، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: کمیسیون صنایع و کمیته ارتباطات مجلس با جدیت به دنبال این است که دولت الکترونیک را با توجه به تکمیل بودن زیرساخت ها تمکیل کند و قوای مختلف به مرکز ملی تبادل اطلاعات وصل شوند.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر دولت الکترونیک تکمیل شود فساد در کشور کاهش یافته و این سیستم یکپارچه جایگزین شبکه های فسادی که توسط دست انجام شده می شود و می توان این شبکه ها را از بین برد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه ها باید اطلاعات خود را در دولت الکترونیک به اشتراک بگذارند، افزود: مجلس به جد نظارت بیشتری برای به اشتراک گذاری داده های سازمان ها خواهد داشت تا خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه شود و این بخش را بیش از گذشته تقویت کنیم، چراکه عامل پیشرفت کشور است.

رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی دستگاه های اجرایی در اشتراک گذاری خدمات دولت الکترونیک کم کاری می کنند، تصریح کرد: براساس برنامه ششم توسعه باید در حوزه فناوری اطلاعات به رشد قابل توجهی رسید و این هدف در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال شود.