افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن در دستور کار مجلس

افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن در دستور کار مجلس
مهر ۱۵, ۱۳۹۷
110 بازدید

  اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دیروز در نشستی که با حضور مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن برگزار شد، پس از شنیدن گزارش مدیرعامل و هیات‌مدیره بانک صنعت و معدن، از تسهیلات ارائه‌شده‌ی این بانک به تولیدکنندگان و صنعتگران ابراز رضایت کردند. رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و […]

 

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دیروز در نشستی که با حضور مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن برگزار شد، پس از شنیدن گزارش مدیرعامل و هیات‌مدیره بانک صنعت و معدن، از تسهیلات ارائه‌شده‌ی این بانک به تولیدکنندگان و صنعتگران ابراز رضایت کردند.

رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هیات مدیره و مدیرعامل  بانک صنعت و معدن با حضور در این نشست گزارشی از عملکرد این بانک در حوزه پرداخت تسهیلات ارایه شده به  صنعتگران و مقایسه آن با تسهیلات پرداختی سایر بانک‌های کشور با توجه به موجودی مالی بانک، ارائه کردند و پس از آن  به سئوالات نمایندگان پاسخ دادند.

نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب در مجلس اظهار کرد: بر اساس توضیحات مدیران این بانک، میزان

۱۷ میلیار یورو تسهیلات در پروژه های ۷ طرح فولادی ، پتروشیمی ها ،نیروگاه ها و راه آهن  اعطا نموده و یا گشایش اعتباربوده  که عمده طرح ها بزرگ و زیر ساختی کشور را در بر می گیرد.

وی اظهار داشت :در این نشست بمنظور توجه بیشتر به بخش صنعت و تولید نظر اعضاء کمیسیون بر آن بود که شیوه های افزایش سرمایه را با توجه به اینکه بانک مذکور از جمله بانک های توسعه ای و تخصصی می باشد بایستی در دستور کار قرار گیرد و به مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال ۹۸ قرار گیرد تا بانک از این طریق قدرت تسهیلات و گشایش اعتبار بیشتر رابرای بخش صنعت و تولید فراهم نماید.

سبحانی فر گفت: بانک صنعت و معدن با نگاه کارشناسی توانسته است بسیاری از پروژه هایی را که در طول چند سال اخیر راکد مانده بودند، وارد فاز تولید کند که این اقدام بسیار مهم و در خور تحسین است.

نماینده مردم سبزوار ابراز امیدواری کرد که اعضای کمیسیون صنایع و معادن، افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن را به جد مورد پیگیری قرار می دهند.