ترخیص ۷۰۰هزار گوشی تلفن همراه در هفته جاری

ترخیص ۷۰۰هزار گوشی تلفن همراه در هفته جاری
مهر ۱۵, ۱۳۹۷
100 بازدید

  رییس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس، گفت:  بر اساس آماری که اعلام شده است حدود ۷۰۰هزار گوشی تلفن همراه در پشت گمرک قرار دارند که در هفته جاری وضعیت ارز آنها مشخص می‌شود. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص کاهش قیمت و واردات گوشی تلفن همراه به کشور، اظهار داشت: بر […]

 

رییس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس، گفت:  بر اساس آماری که اعلام شده است حدود ۷۰۰هزار گوشی تلفن همراه در پشت گمرک قرار دارند که در هفته جاری وضعیت ارز آنها مشخص می‌شود.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص کاهش قیمت و واردات گوشی تلفن همراه به کشور، اظهار داشت: بر اساس آماری که اعلام شده است حدود ۷۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در پشت گمرک قرار دارند که در هفته جاری وضعیت ارز آنها مشخص می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با واردات ۷۰۰هزار گوشی تلفن همراه و تعیین تکلیف گوشی‌هایی که از گذشته در سازمان تعزیرات حکومتی قرار دارد قیمت گوشی تلفن همراه کاهش پیدا می‌کند، گفت: کاهش نرخ ارز در بازار تلفن همراه و افت قیمت گوشی‌ها بسیار اثرگذار است و می‌تواند آرامش را به بازار تزریق کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشی تلفن همراه ناشی از افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی بود، ادامه داد: با کاهش قیمت ارز در روزهای اخیر شاهد شیب تند سقوط قیمت گوشی‌های تلفن همراه در بازار بودیم که می‌تواند مصرف‌کنندگان را امیدوار کند .

 

 

فروشگاه های عرضه کننده گوشی همراه با نرخ ارز دولتی مشخص شوند​

رییس کمیته مخابرات و ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نرخ ارز تاثیر مستقیمی در قیمت گوشی‌های تلفن همراه دارد از سوی دیگر تزریق گوشی تلفن همراه به بازار نیز می‌تواند به کاهش قیمت‌ها کمک بسیار زیادی داشته باشد.