اختصاص ۵۱۰ تن قیربرای تکمیل طرح کنارگذر سبزوار-خوشاب

اختصاص ۵۱۰ تن قیربرای تکمیل طرح کنارگذر سبزوار-خوشاب
مهر ۲۱, ۱۳۹۷
142 بازدید

  نماینده مردم سبزوار وخوشاب در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۱۰ تن قیر معادل پنج میلیارد تومان برای تکمیل طرح کنار گذر شهرستان خوشاب اختصاص یافت. رمضانعلی سبحانی فر اظهاراظهارداشت: این اعتبار از محل سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به حوزه انتخابیه تامین و تخصیص داده شد. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز […]

 

نماینده مردم سبزوار وخوشاب در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۱۰ تن قیر معادل پنج میلیارد تومان برای تکمیل طرح کنار گذر شهرستان خوشاب اختصاص یافت.

رمضانعلی سبحانی فر اظهاراظهارداشت: این اعتبار از محل سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به حوزه انتخابیه تامین و تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز نخست این طرح درحال اجراست که پس ازانجام زیر سازی، فرآیند آسفالت این پروژه به طول ۴٫۵ کیلومتر در حال اجراست.

سبحانی فر افزود: این طرح در سایه همدلی بین شهرداری، شورای شهر، وزارت راه و شهرسازی و فرمانداری شهرستان خوشاب در حال اجراست که ثمرات خوبی برای مردم و این دیار خواهد داشت.

نماینده مردم سبزوار و خوشاب  در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کوتاه شدن زمان ،کاهش تصادفات، ایجاد راه مناسب برای عبور کامیون های ترانزیتی، کاهش بار ترافیکی و توسعه اقتصادی شهرستان از جمله مزیت های این طرح است.

وی گفت: در تلاش هستیم تا با تامین قیر مورد نیاز و اختصاص اعتبارات ویژه این طرح هرچه زودتر تکمیل و مردم منطقه از برکات آن بهره مند شوند.