بررسی مشکلات روستای دلقند با حضور علی سبحانی فر

بررسی مشکلات روستای دلقند با حضور علی سبحانی فر
آبان ۱۹, ۱۳۹۷
115 بازدید

  صبح امروز با حضور علی سبحانی فر نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای مشکلات روستای دلقند از توابع بخش مرکزی سبزوار بررسی شد. به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر، وی در حاشیه بازدید از روستای دلقند با اشاره به مشکلات کشاورزان این روستا […]

 

صبح امروز با حضور علی سبحانی فر نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای مشکلات روستای دلقند از توابع بخش مرکزی سبزوار بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر، وی در حاشیه بازدید از روستای دلقند با اشاره به مشکلات کشاورزان این روستا اظهار داشت: یکی از مشکلات این روستا مسئله تامین کود و سم مورد نیاز کشاورزان است که با تماسی که با مسئولان داشتیم

این مشکل بررسی و مقرر شد تا به زودی مسئله حمل ‌نقل برای تامین سم ‌وکودکشاورزان برطرف شود.

وی افزود: از دیگر مشکلات روستا، موضوع قنات دلقند است که تاکنون برای پروژه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که امیدواریم با کمک مردم روستا این مشکل نیز رفع شود.

وی عنوان کرد: مسئله بازگشایی معابر از مشکلات این روستا بود که پیگیری کردیم با کمک بنیاد مسکن و اختصاص تسهیلات مورد نیاز این مشکل نیز رفع شود.

وی همچنین گفت: موضوع واگذاری اراضی جهت ساخت مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان این روستا از دیگر دغدغه های مردم بود که با پیگیری که داشتیم مقرر شد این مشکل با هماهنگی بنیاد مسکن، دهیار و شورای روستا نیز حل شود.