شاخص توسعه زیر ساخت ها در سطح روستاهای حوزه انتخابیه به ۹۰ درصد رسید

شاخص توسعه زیر ساخت ها در سطح روستاهای حوزه انتخابیه به ۹۰ درصد رسید
آبان ۱۹, ۱۳۹۷
102 بازدید

  نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد ‌‌روداب گفت: شاخص توسعه زیر ساخت ها در سطح روستاهای حوزه انتخابیه از ۶۰ درصد به ۹۰ درصد افرایش یافته است. به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر وی در دیدار با اعضا شورا و دهیار روستای باغان اظهار داشت:  از […]

 

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد ‌‌روداب گفت: شاخص توسعه زیر ساخت ها در سطح روستاهای حوزه انتخابیه از ۶۰ درصد به ۹۰ درصد افرایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر وی در دیدار با اعضا شورا و دهیار روستای باغان اظهار داشت:  از شش سال گذشته شاهد آغاز نهضت در حوزه گاز رسانی، آسفالت راه های روستایی، آب رسانی و مخابرات هستیم که بخش مهمی از این نهضت در حوزه های مختلف همزمان با دهه فجر امسال به ثمر می رسد.

وی عنوان کرد: ۲۲بهمن امسال شاهد بهره برداری از پروژه های گاز رسانی در روستاهای شهرستان داورزن، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن هستیم.

وی با اشاره به مشکلات روستای باغان نیز گفت: از جمله مشکلات این روستا تامین کودمورد نیاز کشاورزان است که پیگیری لازم در این زمینه انجام شد.

سبحانی افزود: بازنگری مجدد طرح هادی این روستا نیز از جمله اولویت های شهرستان است که در دستور کار قرار دارد.