مسئولان نسبت به حل مشکلات پنبه کاران سبزواری تلاش کنند

مسئولان نسبت به حل مشکلات پنبه کاران سبزواری تلاش کنند
آبان ۱۹, ۱۳۹۷
109 بازدید

  نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در دیدار با مردم خونگرم و صمیمی روستای آزادمنجیر با اشاره به دغدغه کشاورزان این روستا اظهار داشت: با توجه به گرمای طاقت فرسا در تابستان، کمبود آب و هجوم آفت ها به اراضی کشاورزی پنبه کاران خسارات زیادی را متحمل شده اند. سبحانی […]

 

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در دیدار با مردم خونگرم و صمیمی روستای آزادمنجیر با اشاره به دغدغه کشاورزان این روستا اظهار داشت: با توجه به گرمای طاقت فرسا در تابستان، کمبود آب و هجوم آفت ها به اراضی کشاورزی پنبه کاران خسارات زیادی را متحمل شده اند.

سبحانی فر گفت: با توجه به خسارت هایی که پنبه کاران متحمل شده اند، پرداخت خسارت به این عزیزان ضرورت دارد که در این زمینه پیگیری و مقرر شد با همکاری بخشداری مرکزی و جهاد کشاورزی پرونده ای برای این عزیزان تشکیل و به مشکلاتشان رسیدگی شود.

وی با اشاره به مشکلات روستای آزادمنجیر ادامه داد: افزایش حضور پزشک در روستا تامین قیر برای آسفالت مسیر دسترسی کشاورزان و اهالی روستا به طول ۱۸۰۰ متر و احداث سالن ورزشی در این روستا از مهمترین خواسته های مردم عزیز این منطقه بود.

وی عنوان: پیگیری شد تا تعداد روزهای حضور پزشکان در این روستا افزایش یابد.

سبحانی ادامه داد: با توجه به درخواست مردم خونگرم آزادمنجیر موضوع آسفالت جاده فرعی این روستا در دستور کار فرار می گیرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی مردم شاهد احداث سالن ورزشی برای نوجوانان و جوانان در این روستا باشیم