سبحانی فر دردیدار مردم بلقان آباد: اجرای ۱۵ بند خاکی در سطح روستاهای سبزوار بزرگ

سبحانی فر دردیدار مردم بلقان آباد: اجرای ۱۵ بند خاکی در سطح روستاهای سبزوار بزرگ
آبان ۱۹, ۱۳۹۷
117 بازدید

  نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای،خوشاب، داورزن، ششتمد ‌روداب گفت: با پیگیری انجام شده طرح احداث ۱۵ بند خاکی در سطح حوزه انتخابیه در حال اجراست. به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی   سبحانی فر  وی در دیدار با مردم خونگرم و صمیمی مردم، اعضا شورا و دهیار مردم بلقان آباد اظهار […]

 

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای،خوشاب، داورزن، ششتمد ‌روداب گفت: با پیگیری انجام شده طرح احداث ۱۵ بند خاکی در سطح حوزه انتخابیه در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی   سبحانی فر  وی در دیدار با مردم خونگرم و صمیمی مردم، اعضا شورا و دهیار مردم بلقان آباد اظهار داشت: ایجاد اشتغال در روستاها از اولویت های ما در منطقه است و در همین راستا تقویت بخش کشاورزی در سطح روستاهای حوزه انتخابیه اولویتی مهم و ضروری است.

سبحانی فر عنوان کرد: با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش بارندگی ها اجرای این بندهای خاکی موجب تقویت سفره های آب زیر زمینی و منابع آبی می شود.

وی ادامه داد: همچنین در جهت رونق اشتغال روستائیان، تسهیلات با کارمزد چهار درصد اختصاص یافته که روستائیان عزیز نیز می‌توانند از این تسهیلات بهره ببرند.

سبحانی فر یادآورشد: در شش سال اخیر نهضت گاز رسانی در روستاهای سطح شهرستان خوشاب آغاز در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از طرح های گاز رسانی هستیم.

وی گفت: طرح گاز رسانی به روستاهای دره یام نیز آغاز شده که امیدواریم این طرح نیز براساس برنامه به بهره برداری برسد.