سبحانی فر در جمع اعضا شورای سیدآباد و سوزنده: اختصاص پنج بسته حمایتی ویژه اقشار کم درآمد جامعه‌

سبحانی فر در جمع اعضا شورای سیدآباد و سوزنده: اختصاص پنج بسته حمایتی ویژه اقشار کم درآمد جامعه‌
آبان ۲۰, ۱۳۹۷
121 بازدید

  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت و مجلس برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه پنج بسته حمایتی پیش بینی کرده که در مرحله اجرا قرار دارد. به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر،  سبحانی فر در دیدار با اعضا شوراها  و دهیاران روستاهای سوزنده و سیدآباد اظهار داشت:‌ […]

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت و مجلس برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه پنج بسته حمایتی پیش بینی کرده که در مرحله اجرا قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر،  سبحانی فر در دیدار با اعضا شوراها  و دهیاران روستاهای سوزنده و سیدآباد اظهار داشت:‌ این بسته های حمایتی از ۱۰۰ تا ۳۵۰  هزار تومان ویژه اقشار کم درآمد پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: با وجود شرایط اقتصادی ارائه خدمات به روستاها متوقف نشده و شاهد هستیم که در شش سال گذشته به روستاهای حوزه انتخابیه از جمله سوزنده و سید آباد خدمات ارزشمندی ارائه شده است.

سبحانی فر  ادامه داد: در این مدت تلاش شد تا روستاهای منطقه از نعمت آب شرب سالم، راه دسترسی آسفالته، گاز و مخابرات، احیا قنوات، اجرای طرح آبخیزداری و آبخان داری  بهره مند شوند.

وی یادآورشد: امیدواریم با اجرای طرح های آبخان داری و آبخیزداری قنوات، سفره های آب زیر زمینی و منابع آبی منطقه احیا شود.

سبحانی فر با اشاره به مشکلات روستاهای سوزنده و سیدآباد گفت: مشکلات این روستاها در حوزه مخابرات، سالن ورزرشی، بازبینی طرح هادی ، اصلاح شبکه آبرسانی باهمراهی، همدلی مردم و بخش دولتی پیگیری و امیدواریم این مشکلات به زودی رفع شود.