دیدار سبحانی فر با فرمانده پلیس راهور فرماندهی انتظامی سبزوار

دیدار سبحانی فر با فرمانده پلیس راهور فرماندهی انتظامی سبزوار
آبان ۲۰, ۱۳۹۷
133 بازدید

  صبح امروز علی سبحانی فر و فرمانده پلیس راهور فرماندهی انتظامی سبزوار دیدار کردند. به گزارش روابط دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر ،  سبحانی فر در این نشست با اشاره به اهمیت امر آموزش در حوزه کاهش حوادث ترافیکی اظهارداشت: فرهنگ سازی ، تشویق رانندگان قانون مدار و اجرای طرح های ترافیکی از […]

 

صبح امروز علی سبحانی فر و فرمانده پلیس راهور فرماندهی انتظامی سبزوار دیدار کردند.

به گزارش روابط دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر ،  سبحانی فر در این نشست با اشاره به اهمیت امر آموزش در حوزه کاهش حوادث ترافیکی اظهارداشت: فرهنگ سازی ، تشویق رانندگان قانون مدار و اجرای طرح های ترافیکی از جمله اقداماتی است که در حوزه کاهش حوادث ترافیکی موثر است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در مسیر کاهش حوادث ترافیکی گام های موثری برداشته که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ترافیکی شهرستان افزود: طراح های مختلفی برای این میدان در نظر گرفته شده که با توجه اهمیت ورود مسافر به ورونق اقتصادی شهرستان این طرح ها هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.

سبحانی فر عنوان کرد: در حال حاضر برای کاهش بار ترافیکی شهرستان احداث سه پل غیر همسطح در دستور کار قرار دارد که با توجه به مشکلات اعتباری موجود اقداماتی در جهت تامین اعتبارات این پروژه ها در دست پیگیری است.

وی یادآورشد: مجوز چهارخطه شدن محور سبزوار_اسفراین از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده که وزیر اسبق راه و شه سازی در سفری که به شهرستان داشتند نیز دستورت لازم را در این زمینه داده اند و در مرحله اجرای مناقصه برای تعیین پیمانکار هستیم .

سبحانی فر گفت:موضوع هوشمند سازی و نصب دوربین های نظارتی و ترافیکی در سطح شهرستان در دستور کار است که با همکاری یکی از شرکت های فعال در این حوزه اجرا می شود.

وی در بحث اختصاص خودرو به راهنمایی و رانندگی سبزوار نیز ادامه داد: برای تخصیص خودروی هوشمند نظارتی، نیروی متخصص و تامین تجهیزات پیگیری لازم انجام می شود تا بتوانیم خودروی مورد نیاز تامین کنیم‌.