گام های بلند اصناف سبزوار برای توسعه اقتصادی

گام های بلند اصناف سبزوار برای توسعه اقتصادی
آبان ۲۱, ۱۳۹۷
127 بازدید

  شب گذشته علی سبحانی فر با هیات رئیسه و روسای اتحادیه های اتاق اصناف سبزوار دیدار و‌گفت وگو کرد. به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر  سبحانی فر در این نشست که در محل اتاق اصناف سبزوار برگزار شد، با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: اصناف نقش مهمی در جهت […]

 

شب گذشته علی سبحانی فر با هیات رئیسه و روسای اتحادیه های اتاق اصناف سبزوار دیدار و‌گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی سبحانی فر  سبحانی فر در این نشست که در محل اتاق اصناف سبزوار برگزار شد، با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: اصناف نقش مهمی در جهت رونق اقتصادی دارند و می توانند در این شرایط بوجود آمده به کشور برای عبور از موانع کمک کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی سبزوار ادامه داد: در گذشته سبزوار به عنوان شعری بازرگانی و تجاری شناخته می شد که بایستی این ظرفیت مورد توجه و احیا شود.

سبحانی عنوان کرد: اصناف سبزوار انسان های مومن، ولایی، معتمد و پر تلاش هستند که در توسعه اقتصادی شهرستان نقش مهمی دارند.

وی افزود: ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و در این شرایط بایستی با همدلی و همراهی برای رفع مشکلات عبور از موانع تلاش کنیم  و اصناف در این زمینه نقش مهم و بسزایی دارند.

وی با اشاره به مشکلات اصناف در سبزوار ادامه داد: تشکیل کارگروه هایی از جمله صادرات، رفع موانع کسب و کار  و تولید می تواند نقش موثری در ارایه راهکارها، افزایش تعامل  بین بخش های مختلف دولتی و خصوصی و توسعه اقتصادی شهرستان نقش موثری دارد.