استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی است

استیضاح  وزیر آموزش و پرورش جدی است
آذر ۱۰, ۱۳۹۷
117 بازدید

  افزایش نارضایتی فرهنگیان از سیاست ها و برنامه های وزارت آموزش و پرورش استیضاح وزیر را تا مرحله قطعیت پیش برده است. به گزارش اقتصاد ملی انتقاد فراگیر جمعیت  چند میلیونی فرهنگیان کشور از برنامه های وزارت آموزش و پرورش که نتوانسته آرامش را به این رکن اساسی جامعه برگرداند موجب شده که روند […]

 

افزایش نارضایتی فرهنگیان از سیاست ها و برنامه های وزارت آموزش و پرورش استیضاح وزیر را تا مرحله قطعیت پیش برده است.

به گزارش اقتصاد ملی انتقاد فراگیر جمعیت  چند میلیونی فرهنگیان کشور از برنامه های وزارت آموزش و پرورش که نتوانسته آرامش را به این رکن اساسی جامعه برگرداند موجب شده که روند آموزش و پرورش با اختلال مواجه شود و معلمان همواره با دغدغه های معشیتی و کاری روبرو باشند.

علی سبحانی فر نماینده سبزوار  در این خصوص گفت: از ماهها قبل تذکراتی را به مسئولان این وزارتخانه دادیم و به طور جد خواستار رفع مشکلات فرهنگیان عزیز شدیم . اما عدم توجه به این مسائل و سوء مدیریت باعث شده تا جامعه فرهنگیان همواره با تنش های قشری و معیشتی همراه باشد .

رییس کمیته  مجلس افزود: آموزش فرزندان کشور امر ساده ای نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد و مردم قصور در این زمینه را نخواهند بخشید.

وی گفت: نمایندگان مردم برای جلوگیری از یک معضل بزرگ اجتماعی و به منظور پیشگیری از گسترش اعتراضات برآنند تا وزیر آموزش و پرورش را استیضاح و به این مشکلات پایان دهند.

این نماینده خانه ملت اضافه کرد: اعتراضات معلمان عزیز در قالب های سیاسی، تخصصی آموزشی و معیشتی به صورت فراگیر نگرانی هایی را برای کشور به وجود آورده است..