سفر هیأتی از ایران به مسکو به ریاست سبحانی فر

سفر هیأتی از ایران به مسکو به ریاست سبحانی فر
آذر ۱۶, ۱۳۹۷
110 بازدید

  هیأتی از گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برای شرکت در همایش پارلمانی “نقش پارلمان ها در دنیای معاصر” به مسکو سفر کردند. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیأتی از نمایندگان عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و روسیه به ریاست رمضانعلی سبحانی فر به مسکو سفر کردند. اعضای این […]

 

هیأتی از گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برای شرکت در همایش پارلمانی “نقش پارلمان ها در دنیای معاصر” به مسکو سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیأتی از نمایندگان عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و روسیه به ریاست رمضانعلی سبحانی فر به مسکو سفر کردند.

اعضای این گروه را رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه به اتفاق آقایان هادی قوامی، شمس الله شریعت نژاد و منوچهر جمالی سوسفی نمایندگان اسفراین، تنکابن و رودبار و از اعضای این گروه دوستی تشکیل می دهند که، بنا به دعوت گروه دوستی پارلمانی روسیه و ایران در مجلس شورای فدراسیون روسیه، به مسکو سفر کردند.

قرار است هیأت پارلمانی کشورمان در مدت اقامت چهار روزه خود در این کشور با مقامات سیاسی و پارلمانی روسیه دیدار و پیرامون راههای گسترش همکاری ها و مناسبات دوستانه فیمابین به بحث و تبادل نظر بپردازد.

همچنین این هیأت قرار است در همایش پارلمانی “نقش پارلمان ها در دنیای معاصر” که در شهر مسکو برگزار می شود شرکت کند.