‍ پیشرفت خوشاب در توسعه شاخص های زیر بنایی

‍ پیشرفت خوشاب در توسعه شاخص های زیر بنایی
آذر ۲۳, ۱۳۹۷
126 بازدید

  نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای، خوشاب ،داورزن ،ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان در جمع شرکت کنندگان نماز جمعه این شهرستان حضور یافت. علی سبحانی فر در جمع نماز گزاران این شهرستان گفت : خوشاب در حوزه توسعه شاخص های زیر بنایی اعم از آب،برق و گاز رسانی […]

 

نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای، خوشاب ،داورزن ،ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان در جمع شرکت کنندگان نماز جمعه این شهرستان حضور یافت.

علی سبحانی فر در جمع نماز گزاران این شهرستان گفت : خوشاب در حوزه توسعه شاخص های زیر بنایی اعم از آب،برق و گاز رسانی پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی گفت: یادمان نرفته که در سال های گذشته یک روستا در خوشاب از نعمت گاز بهره مند نبود.

سبحانی فر: مردم عزیز خوشاب یادشان هست که وضعیت گاز رسانی و آب رسانی در سطح منطقه چگونه بود و امروز چگونه است.

سبحانی فر: مردم قدرشناس خوشاب یادشان هست که وضعیت درمان بستر این شهرستان چگونه بود،امروز درمان بستر شهرستان تجهیز و به مردم ارایه خدمت می‌کند. با پیگیری های مستمری که داشتیم فاز دوم ارتقا درمان بستر خوشاب به بیمارستان با حضور قائم مقام وزیر بهداشت به زمین خورد و به عنوان یک خبر خوش به مردم اعلام می‌کنیم که  اعتبار مورد نیاز برای ساخت این طرح   نیز تخصیص یافته و در مرحله تعیین پیمانکار هستیم.

سبحانی فر: در سفر رئیس جمهوری به شهرستان تلاش کردیم تا حق شهرستان در کنار سایر شهرستان های حوزه انتخابیه ادا شود و در همین مسیر ۳۰میلیارد ریال برای تامین آب شرب شهر خوشاب و  ۱۵۰ میلیارد ریال  برای اجرای طرح جاده سبزوار _خوشاب اختصاص یافت.

سبحانی فر: طرح راه آهن از مطالبات به حق مردم سبزوار و خوشاب است که با پیگیری ها و در سایه همدلی مردم و مسئولان این شهرستان داشتیم، مشکلات پروژه رفع شد و مردم این منطقه شاهد شنیدن صدای سوت قطار خواهند بود.

سبحانی فر: باید از امام جمعه عزیز ،شورای شهر همدل، فرماندار پر تلاش، شهردار سخت کوش، معتمدان عزیز و مردم شهرستان خوشاب قدر دانی کنم که با وجود مشکلات برای توسعه شهر در کنار هم هستند.