ناحیه صنعتی داورزن آماده جذب سرمایه گذار شد

دی ۱۵, ۱۳۹۷
119 بازدید

  سرپرست فرمانداری داورزن گفت: با بهره برداری از زیر ساخت های ناحیه صنعتی این شهرستان با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران زمینه جذب سرمایه گذاران در این منطقه فراهم شده است. علیرضا عبداللهی ایرنا افزود: زیر ساخت ناحیه صنتعی داورزن شامل ایجاد معابر، رمپ های ورودی و خروجی، احداث شبکه […]

 

سرپرست فرمانداری داورزن گفت: با بهره برداری از زیر ساخت های ناحیه صنعتی این شهرستان با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران زمینه جذب سرمایه گذاران در این منطقه فراهم شده است.

علیرضا عبداللهی ایرنا افزود: زیر ساخت ناحیه صنتعی داورزن شامل ایجاد معابر، رمپ های ورودی و خروجی، احداث شبکه برق، حفر چاه، تامین آب و اتاق نگهبانی است که تاکنون حدود ۱۳ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی اظهار داشت: ایجاد ناحیه صنعتی یکی از مطالبات مردم محروم شهرستان داورزن بود که با تلاش دولت تدبیر و امید محقق شده و اکنون در مرحله جذب سرمایه گذار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سبزوار گفت: با فراهم کردن زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی داورزن، سه سرمایه گذار برای ایجاد خط تولید راویز فولادی، مواد شیمیایی و فوم اعلام آمادگی کرده اند که در مرحله اخذ مجوزهای لازم است.

اسماعیل نامنی افزود: در مرحله نخست زیر ساخت های ۲۰ هکتار از مساحت ناحیه صنعتی داورزن به بهر برداری رسیده که ظرفیت احداث ۸۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی حدود ۴۰۰ نفر را دارد.