در حمایت از سپاه/حضور سبحانی فر با لباس سپاه در مجلس

در حمایت از سپاه/حضور سبحانی فر با لباس سپاه در مجلس
فروردین ۲۰, ۱۳۹۸
256 بازدید

  علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه به همراه تمامی نمایندگان به مناسبت روز پاسدار و در محکومیت اقدام ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی با لباس سپاه در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند. در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی […]

 

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه به همراه تمامی نمایندگان به مناسبت روز پاسدار و در محکومیت اقدام ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی با لباس سپاه در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا، علی لاریجانی و نمایندگان با لباس این نیرو در جلسه علنی صبح امروز – سه شنبه – خانه ملت شرکت کردند.

نمایندگان سه فراکسیون امید ، نمایندگان ولایی و مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی امروز در حرکتی نمادین لباس سپاه پاسداران را به تن کردند.

شاخه های گلی به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار بر روی میز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.

علی سبحانی فر نماینده  سبزوار  در مجلس شورای اسلامی طی پیامی اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 

فرارسیدن اعیاد خجسته‌ی شعبانیه و میلاد با‌سر‌سعادت سید و سالار آزادگان عالم، حضرت امام حسین، حضرت امام‌سجاد و حضرت عباس علیهماسلام را به پیشگاه امام‌عصر ارواحنا‌فداه، مقام معظم رهبری، پاسداران جان‌بر‌کف، جانبازان و ایثارگران و عموم شیعیان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم‌.

اقدام خصمانه‌ی دولت تروریست پرور آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، که در طول چهاردهه‌ی گذشته، از پیشقراولان دفاع از آب، خاک و ناموس این سرزمین در عرصه‌های مختلف بوده و با بذل جان خویش از انقلاب اسلامی پاسداری کرده اند، علاوه بر نمایشِ زبونی و ترس از امنیت‌سازان، گواه دیگری بر حقانیت جمهوری اسلامی و خویِ استکباری دولتِ آمریکا است.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف و نجیب ایرانِ سرفراز در مجلس شورای اسلامی، این اقدام مداخله‌جویانه و تحریک‌آمیز را محکوم کرده و حمایت همه‌جانبه‌ی مجلس شورای اسلامی از نهاد انقلابی سپاه‌پاسداران را اعلام می کنم.

علی سبحانی فر

نماینده ی مردم  شریف سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی