صدورمجوز ایجاد دانشگاه فرهنگیان دخترانه در سبزوار

صدورمجوز ایجاد دانشگاه فرهنگیان دخترانه در سبزوار
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۸
135 بازدید

  پرداخت سرانه دانش آموزی در کشور مغفول مانده است. نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس صدورمجوز ایجاد دانشگاه فرهنگیان دخترانه در سبزوارشورای اسلامی گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور ،حداقل سرانه دانش آموزی در بخش معیشت معلمان هزینه می شود . سبحانی فر افزود: این درحالیست که در […]

 

پرداخت سرانه دانش آموزی در کشور مغفول مانده است.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس صدورمجوز ایجاد دانشگاه فرهنگیان دخترانه در سبزوارشورای اسلامی گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور ،حداقل سرانه دانش آموزی در بخش معیشت معلمان هزینه می شود .

سبحانی فر افزود: این درحالیست که در کشور های توسعه یافته سرانه دانش آموزی حداقل یک چهارم و یک ‌پنجم بودجه را تشکیل می دهد .

وی با بیان اینکه مصوبات آمورش و پرورش به بدون کم و کاستی در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد، تاکید کرد: در مجلس شورای اسلامی تلاش کرده ایم که حداقل امکانات آموزش و پرورش فراهم شود و از آموزش و پرورش به عنوان پرورش دهنده آینده سازان کشور حمایت می کنیم.

سبحانی فر با بیان اینکه مجوز ایجاد دانشگاه فرهنگیان دخترانه در سبزوار صادر شده است، افزود: این دانشگاه سومین دانشگاه فرهنگیان دخترانه در استان است و با پیگیری های انجام شده از مهر ماه امسال دانشجو می پذیرد.واحد مرکزی خبر