سرانه فضای آموزشی در خوشاب بالاتر از میانگین جهانی است

سرانه فضای آموزشی در خوشاب بالاتر از میانگین جهانی است
تیر ۱۸, ۱۳۹۸
121 بازدید

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی گفت: میانگین سرانه جهانی فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز هشت متر است اما سرانه میانگین آموزشی در شهرستان خوشاب با ۸٫۳ متر بالاتر از میانگین جهانی است. به گزارش پرتال خبری علی سبحانی فر، مراسم گرامیداشت روز دهیاری‌ها و […]

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی گفت: میانگین سرانه جهانی فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز هشت متر است اما سرانه میانگین آموزشی در شهرستان خوشاب با ۸٫۳ متر بالاتر از میانگین جهانی است.

به گزارش پرتال خبری علی سبحانی فر، مراسم گرامیداشت روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با حضور علی سبحانی‌فر نماینده‌ی دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی به همراه نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، آبیلی مدیر صندوق کارآفرینی امید رضوی، ابارشی فرماندار، فرزانه سرابی بخشدار مرکزی خوشاب، خلیلی بخشدار مشکان، رهنمافر شهردار سلطان‌آباد، شیخانی شهردار مشکان و دهیاران در محل شهرداری مشکان برگزار شد.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: ما در شهرستان خوشاب در گذشته مشکلات زیادی در زمینه آبرسانی داشته ایم اما امروزه خوشبختانه در بلوک تکاپ و دیگر مناطق مشکل آبرسانی نداریم.
علی سبحانی فر افزود: در گذشته ۷۵ روستا با تانکر آبرسانی می شد و نباید مشکلات گذشته که با آن دست و پنجه نرم کرده ایم را به فراموشی بسپاریم.
وی ادامه داد: جاده های روستایی شامل دهنه شور به ۱۲ کیلومتر و نوروز به طول ۱۲ کیلومتر، دره یام و غیره آسفالت شده و این خدمات طی پنج سال گذشته انجام شده است.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بخش های جاده، گاز، آب، ارتباطات و غیره خدمات ارزشمندی در شهرستان خوشاب انجام شده است.
سبحانی فر تصریح کرد: میانگین سرانه جهانی فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز هشت متر است اما سرانه میانگین آموزشی در شهرستان خوشاب با ۸٫۳ متر بالاتر از میانگین جهانی است.
وی با اشاره به سفر مهندس رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس طی چند روز اخیر به شهرستان خوشاب، گفت: رئیس سازمان نوسازی از سالن های ورزشی مشکان، رباط جز و نوده انقلاب بازدید کرده و این پروژه طی چند سال اخیر آغاز شده و باید دستاورد های نظام و دولت طی چند سال اخیر به مردم منتقل شود.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشاب نسبت به پنج سال گذشته توسعه پیدا کرده و این شهرستان به سمت وسوی پیشرفت گام برداشته است.
وی ادامه داد: طی چند سال اخیر با پیگیری های متعدد با ایجاد شهرداری مشکان و بخش نوده انقلاب موافقت شده و هم اکنون در شهرستان خوشاب سه بخش داریم.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه
ارتباط خوب و موثر با دولت سبب شده که اعتبارات خوبی طی چند سال گذشته به حوزه انتخابیه سبزوار بزرگ اختصاص داده شود، بیان کرد: دیگر نگرانی در بخش های خدماتی نداریم و شاید در برخی از مناطق کمبود هایی وجود باشد ولی زیرساخت های لازم ایجاد شده است.
سبحانی فر تصریح کرد: درمان بستر شهرستان خوشاب درحال ارتقاء به بیمارستان است و در زمانی که توفیق خدمتگزاری پیدا کرده ایم، درمان بستر وجود نداشت.
وی گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی در کنار یک دیگر باشند تا بتوانیم به خوبی از این ظرفیت ها در سطح حوزه انتخابیه استفاده کنیم.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه عزم جدی برای حل مشکل بیکاری در حوزه انتخابیه سبزوار بزرگ داریم و دیگر خیال بنده از بحث خدمات رفاهی و عمومی راحت شده است.
سبحانی فر بیان کرد: ظرفیت های خوبی در بحث اشتغالزایی در شهرستان خوشاب وجود دارد و تولید کنندگان با وجود مشکلات متعدد مشغول به فعالیت هستند.