بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین ابزار برای تکمیل پروژه راه آهن سبزوار در حال کار هستند

بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین ابزار برای تکمیل پروژه راه آهن سبزوار در حال کار هستند
تیر ۱۸, ۱۳۹۸
103 بازدید

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ۳۰ سال اخیر مردم سبزوار آرزوی خط راه آهن را داشته اند، گفت: از سال ۹۳ این پروژه سرعت گرفت و امروز بیش از ۱۰۰‌ دستگاه ماشین آلات برای اتمام هرچه سریعتر پروژه درحال کار هستند. به گزارش پرتال خبری علی سبحانی فر، نشست […]

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ۳۰ سال اخیر مردم سبزوار آرزوی خط راه آهن را داشته اند، گفت: از سال ۹۳ این پروژه سرعت گرفت و امروز بیش از ۱۰۰‌ دستگاه ماشین آلات برای اتمام هرچه سریعتر پروژه درحال کار هستند.
به گزارش پرتال خبری علی سبحانی فر، نشست شورای اداری شهرستان سبزوار یکشنبه شب با حضور علی سبحانی فر نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام باغانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، برادران فرماندار ویژه سبزوار، مقصودی دیگر نماینده مجلس، حجت الاسلام مقیسه امام جمعه سبزوار و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری سبزوار برگزار شد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: یکی از اهداف دشمنان ما در چند سال اخیر بعد از ناامید شدن از کنترل ها، جنگ و تحریم ها برنامه ریزی برای ضربه زدن به کشور از ناحیه اقتصادی بود و امروز جبهه جنگی که ایجاد کرده اند به واقع باید گفت از جنگ تحمیلی هشت ساله سخت تر است.
علی سبحانی فر با بیان اینکه جنگ تحمیلی جلو چشم ما بود ولی جنگ اقتصادی را کمتر مشاهده می کنیم، افزود: گاهی اوقات افراد داخلی مسائل را وارونه بیان می کنند تا به مقاصد شخصی و گروهی برسند غافل از اینکه به منافع ملی کشور ضربه می‌زنند.
وی با تاکید به اینکه امروز باید اتحاد و انسجام باید بیشتر شود و خرده گیری نکنیم، بیان کرد: با همدلی و اتحاد می توانیم از این مسیر و پیچ خطرناک عبور کنیم و بهانه ها را از دشمنان‌مان بگیریم.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید فضا را آرام نگهداریم و فضا را به سمت امید ببریم اما متاسفانه برخی شرایط را درک نمیکنند و یا بر طبلی که دشمن میخواهد میزنند.
سبحانی فر اضافه کرد: امروز مدیران ما، فرماندهان جبهه های جنگ هستند که با دستان خالی می جنگند و با این شرایط اقتصادی، شبانه روز تلاش می کنند. با این شرایط سخت ما باید داشته هایمان را به مردم بدهیم تا در آنها امید را زنده کنیم.
وی با بیان اینکه در ۳۰ سال اخیر مردم سبزوار آرزوی خط راه آهن را داشته اند، گفت: از سال ۹۳ این پروژه سرعت گرفت و امروز حداقل بیش از ۱۰۰‌ دستگاه ماشین ابزار برای اتمام هرچه سریعتر پروژه درحال کار هستند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: درحال حاضر هزاران میلیارد تومان درحال سرمایه گذاری و خدمات دهی در شهرستان وجود دارد.
سبحانی فر با بیان‌اینکه در ۶سال گذشته ۳۵ روستا گازرسانی بود اما امروز داریم به نقطه ۱۰۰درصدی میرسیم، گفت: در چندسال گذشته ۷۵ روستا با تانکر آبرسانی می‌شد ولی امروز روستایی نداریم که تانکر آبرسانی شود.
وی گفت: درحوزه راه های آسفالته مناسب ۵۵ درصد برخورداری داشته ایم اما امروز به ۹۳ درصد برخورداری در این حوزه رسیده ایم.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز کارخانجات جدید با تکنولوژی جدید در شهرستان ایجاد شده و درحال بهره برداری هستند.