جذب ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی روستایی و مشاغل خانگی در سبزوار

جذب ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی روستایی و مشاغل خانگی در سبزوار
تیر ۱۸, ۱۳۹۸
107 بازدید

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سه سال اخیر ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار در بحث اشتغالزایی روستایی و مشاغل خانگی در این شهرستان جذب شده و حدود ۹۰۰ طرح با اشتغال حداقل دو هزار نفر اجرا شده است. به گزارش پرتال خبری علی سبحانی فر، […]

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سه سال اخیر ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار در بحث اشتغالزایی روستایی و مشاغل خانگی در این شهرستان جذب شده و حدود ۹۰۰ طرح با اشتغال حداقل دو هزار نفر اجرا شده است.
به گزارش پرتال خبری علی سبحانی فر، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید امروز با دعوت و همراهی #علی‌سبحانی‌فر به‌منظور بررسی وضعیت مشاغل‌خانگی، شبکه‌های کسب‌وکار، تسهیلات و طرح‌های حمایت از رونق‌ تولید در حوزه انتخابیه سبزوار بزرگ سفر کرد و در جریان مشکلات و نیازمندی های برخی از واحد های تولیدی این شهرستان قرار گرفت.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: از مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور برای سفر به حوزه انتخابیه سبزوار بزرگ دعوت کرده ایم تا با بازدید میدانی از کارگاه های تولیدی و رسیدگی به درخواست های صاحبان واحد های صنعتی برای توسعه، بهسازی، نوسازی و پشتیبان رسیدگی نماید.
علی سبحانی فر با بیان اینکه سبزوار ظرفیت های خوبی در بحث اشتغالزایی روستایی و مشاغل خانگی دارد، افزود: ظرفیت این شهرستان در حوزه های صنایع دستی، گردشگری، بافندگی و دوخت پوشاک و بحث های کشاورزی بسته بندی، ایجاد گلخانه در روستاها که اشتغال و درآمدزایی بیشتر مردم روستایی را به همراه داشته باشد، وضعیت مناسبی دارد.
وی بیان کرد: در سه سال اخیر ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار در این مشاغل جذب شده و حدود ۹۰۰ طرح با اشتغال حداقل ۲هزار نفر به دنبال داشته است.