سبحانی فر:کلیپ تقطیع شده واگذاری ماشین سازی تبریز یک بداخلاقی رسانه ای است

سبحانی فر:کلیپ تقطیع شده واگذاری ماشین سازی تبریز یک بداخلاقی رسانه ای است
تیر ۲۹, ۱۳۹۸
135 بازدید

چندی پیش کلیپ تقطیع شده ای از مناظره سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس و دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان در فضای مجازی با موضوع واگذاری شرکت ها از جمله ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی منتشر شد که رسانه منتشرکننده مدعی شده که رد صلاحیت سبحانی فر با این موضوع به مخاطره خواهد […]

چندی پیش کلیپ تقطیع شده ای از مناظره سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس و دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان در فضای مجازی با موضوع واگذاری شرکت ها از جمله ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی منتشر شد که رسانه منتشرکننده مدعی شده که رد صلاحیت سبحانی فر با این موضوع به مخاطره خواهد افتاد.
برای صحت و سقم این موضوع ملک بیداری گفتگویی با سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس انجام داد.
وی با بیان اینکه تقطیع کلیپ منتشر شده یک بداخلاقی رسانه ای است تصریح کرد:قیمت زمین مطرح شده در کلیپ برای کاربری مسکونی است نه صنعتی.
سبحانی فر با بیان اینکه در این مناظره به صراحت اعلام کردیم که واگذاری از طریق مزایده بوده است افزود:به صورت رسمی مزایده از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام شد و در اختیار عموم قرار گرفت.
در پایان سبحانی فر با اشاره به اینکه چند نفر بر قیمت واگذاری کارشناسی می کنند و در آخر معدل آن برای واگذاری لحاظ می شود خاطرنشان کرد:دزد ها بی شک رد صلاحیت خواهند شد و به مجلس راه نخواهند یافت و این تا چند ماه دیگر برای همگان مشخص خواهد شد.