پارک و استخر ویژه بانوان از سوی شهرداری سبزوار احداث می شود

پارک و استخر ویژه بانوان از سوی شهرداری سبزوار احداث می شود
تیر ۲۹, ۱۳۹۸
155 بازدید

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد ظرفت های تفریحی برای بانوان در سطح شهر، گفت: پارک بانوان دیگری در منطقه توحید شهر و استخر ویژه بانوان از سوی شهرداری سبزوار احداث می شود که زمینه بهره مندی بانوان از امکانات تفریحی را […]

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد ظرفت های تفریحی برای بانوان در سطح شهر، گفت: پارک بانوان دیگری در منطقه توحید شهر و استخر ویژه بانوان از سوی شهرداری سبزوار احداث می شود که زمینه بهره مندی بانوان از امکانات تفریحی را فراهم می کند.
به گزارش پرتال خبری علی سبحانی فر، آیین افتتاحیه سالن ورزشی چند منظوره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار صبح امروز با حضور نماینده دیار سربداران در مجلس شورای سلامی، کوشکی شهردار سبزوار، ارغیانی و بروغنی اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: از زحمات مدیریت شهری از جمله شهردار پرتلاش و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار تقدیر و تشکر می کنم چراکه با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور فعالیت های بزرگی در سطح شهر انجام شده است.
علی سبحانی فر افزود: در حال حاضر حقوق پرسنل تعداد زیادی از شهرداری ها و سازمان های تابعه عقب افتاده اما در شهرداری سبزوار با درایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حقوق پرسنل به موقع پرداخت می شود.
وی ادامه داد: همچنین پروژه های بزرگی از جمله کمربند ابریشم که با همکاری مسئولان استانی و کشوری بازگشایی شده و به زودی این کمربندی به سمت جاده اسفراین ادامه می یابد.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی بازگشایی مسیر کوشک به سمت قلعه نو دهراز، بزگشایی خیابان کوی گل افشانی و غیره را از دیگر اقدامات مهم شهرداری سبزوار دانست.
سبحانی فر با بیان اینکه در بخش های رفاهی و فرهنگی فعالیت های خوبی از سوی شهرداری سبزوار آغاز شده است، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به ضرورت و نیاز شهری پایگاه های ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان در حاشیه شهر ایجاد شده است.
وی تاکید کرد: برای ارائه خدمات تفریحی مطلوب به شهروندان نیازمند اقدامات شهری و کلان در سبزوار هستیم.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه از بهره برداری فاز نخست استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار تا شهریور ماه امسال براساس پیگیری های انجام شده خبر داد و گفت: راه اندازی این استادیوم امکانات خوبی را برای شهروندان فراهم می کند.سبحانی فر با تاکید بر لزوم ایجاد ظرفیت های تفریحی برای بانوان در سطح شهر، افزود: پارک بانوان در گذشته ایجاد شده و همچنین ایجاد پارک بانوان دیگری در منطقه توحید شهر سبزوار از سوی شهرداری درحال احداث است.
وی بیان کرد: احداث استخر ویژه بانوان در دستور کار شهرداری سبزوار است که زمینه های بهره مندی هرچه بهتر بانوان از امکانات تفریحی فراهم می شود.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیست استاندارد موتورکراس با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و شهرداری سبزوار در محدوده استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار احداث می شود و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.
سبحانی فر گفت: با توجه به استقبال ورزشکاران طی یک یا دو ماه آینده مسابقات استانی اسب سواری برای نخستین بار در شهرستان سبزوار برگزار می شود.
وی در پایان نیز از اتحاد و همدلی میان شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری ابراز خرسندی کرد.