تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
آبان ۲۱, ۱۳۹۶
556 بازدید

نمایندگان سبزوار درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند مشهد- ایرنا- نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در پیام هایی جداگانه درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب، مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند. به گزارش ایرنا رمضانعلی سبحانی فر در پیام خود آورده است: مبارزی خستگی ناپذیر و عالمی عامل که عمر […]

تسلیت نمایندگان سبزوار به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

نمایندگان سبزوار درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند
مشهد- ایرنا- نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در پیام هایی جداگانه درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب، مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.
به گزارش ایرنا رمضانعلی سبحانی فر در پیام خود آورده است: مبارزی خستگی ناپذیر و عالمی عامل که عمر سراسر خیر و برکتش در راه اسلام و ایران و انقلاب سپری شد، قفس تنگ دنیا را وانهاد و به ملکوت اعلی پیوست.
وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق و مشاور امین برای امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود و در تمام مناصب و مدارجی که از سوی ملت بزرگ ایران به وی سپرده شد، نهایت کارایی و تلاش خویش را به کار بست و از آزمون های سخت، سربلند و محبوب بیرون آمد.
سبحانی فر افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی چه در عرصه جنگ و دفاع مقدس و چه در سازندگی جز به پیشرفت و سربلندی ایران نیندیشید و تا واپسین روزهای عمر این دغدغه شریف چون آتشی مقدس در دل و جانش شعله ور بود.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام خود آورده است: درگذشت مجاهد پارسا، مرد دین و اخلاق و سیاست که عمر گرانقدرش را در راه آرمان های انقلاب اسلامی سپری نمود موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
حسین مقصودی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام راحل و همراه و همسنگر رهبر معظم انقلاب بود که در لحظه لحظه انقلاب و جنگ و سازندگی نامی به بلندای تاریخ از خود بر جای گذاشت.