حضورنیافتن در جلسات شورای سیاست‌گذاری نشانه عدم ائتلاف نیست

حضورنیافتن در جلسات شورای سیاست‌گذاری نشانه عدم ائتلاف نیست
آبان ۱۳, ۱۳۹۸
105 بازدید

رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه معتقد است که شرکت‌نکردن اعضای این حزب در جلسات شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نشانه عدم ائتلاف با جریان اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست. رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به فعالیت این حزب برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: […]

رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه معتقد است که شرکت‌نکردن اعضای این حزب در جلسات شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نشانه عدم ائتلاف با جریان اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست.
رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به فعالیت این حزب برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر احزاب مختلف در حال کار به‌روی انتخابات و تدوین برنامه‌های خود برای این موضوع هستند.
وی ادامه داد: احزاب در قالب جبهه‌ها و برخی ائتلاف‌ها کارهای انتخاباتی خود را پیش می‌برند و برنامه‌هایی برای انتخابات اسفند ماه سال جاری ارائه می‌کنند.
نماینده سبزوار در مجلس در پاسخ به سؤالی درباره اینکه “حزب اعتدال و توسعه تاکنون در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان حضور نیافته و این بدان معنی است که شما این شورا را قبول ندارید؟” ابراز کرد: نه، این‌گونه نیست که ما شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را قبول نداریم، در شورای سیاست‌گذاری یک‌سری از احزاب اصلاح‌طلب حضور دارند و نقطه نظراتی دارند.
سبحانی‌فر تصریح کرد: این‌که حزب اعتدال و توسعه در جلسات شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان حضور ندارد دلیل نمی‌شود که با این شورا ائتلاف نداشته باشیم و دلیل بر مخالفت ما با این شورا نیست.
وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه برخی از اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان معتقد هستند که اعتدال و توسعه باید هرچه سریعتر رویکرد خود نسبت به این شورا را اعلام کند، اظهار داشت: ائتلاف‌ها در روزهای آخر و منتهی به انتخابات شکل می‌گیرد و هنوز زمان برای این موضوع وجود دارد، البته اعتقاد اعضای حزب اعتدال و توسعه بر هم‌افزایی و همگرایی احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب است.