بهره برداری از پروژه ایستگاه راه‌آهن شهر حکم آباد حداکثر تا دو‌ماه آینده

بهره برداری از پروژه ایستگاه راه‌آهن شهر حکم آباد حداکثر تا دو‌ماه آینده
آبان ۱۸, ۱۳۹۸
101 بازدید

علی‌سبحانی‌فر نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر حکم و رئیس ایستگاه راه آهن نقاب از روند تکمیل پروژه ایستگاه راه آهن شهر حکم آباد بازدید کرده و بر لزوم تکمیل هرچه سریعتر پروژه تاکید شد. به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، نماینده مردم شریف سبزوار، […]

علی‌سبحانی‌فر نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر حکم و رئیس ایستگاه راه آهن نقاب از روند تکمیل پروژه ایستگاه راه آهن شهر حکم آباد بازدید کرده و بر لزوم تکمیل هرچه سریعتر پروژه تاکید شد.
به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، نماینده مردم شریف سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه در حال تکمیل ایستگاه راه‌آهن شهر حکم‌آباد شهرستان جوین اظهار کرد: پروژه ایستگاه راه‌آهن حکم‌آباد در سال ۱۳۹۱ پیگیری احداث آن انجام شده تا مردم شهرستانهای بجنورد، اسفراین و سبزوار بتوانند از ظرفیت مسافری راه آهن بیشتر بهره مند شوند.
علی‌سبحانی‌فر با بیان اینکه ایستگاه راه‌آهن حکم‌آباد در کنار جاده سبزوار به جوین و اسفراین قرار گرفته است، افزود:
مشکلات زیاد به لحاظ فنی و‌مالی برای اجرای پروژه وجود داشت ولی توانستیم این مشکلات را به صورت تخصصی برطرف کنیم.
وی بیان کرد: امروز یکی از بهترین روز های اینجانب در حوزه انتخابیه بود که در حال نصب سوزن های ایستگاه و‌سیستم کنترلی ایستگاه راه‌آهن حکم آباد هستند و طی حداکثر دو‌ماه آینده با نصب تجهیزات باقی‌مانده به بهره‌برداری می رسد.
نماینده مردم شریف سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن حکم آباد، تصریح کرد:همچنین علاوه بر حمل مسافر امکان حمل بار منطقه از طریق این ایستگاه انجام می شود و با توجه به قیمت بالای حمل و‌نقل می تواند بار سیمان بجنورد، گچ اسفراین، فولاد سبزوار (جوین)، سیمان جغتای و سیمان سبزوار از این مسیر حمل و‌نقل می شود که در کاهش هزینه های حمل و نقل تاثیرات بالایی دارد.