کار و‌ اشتغال در سبزوار به فرهنگ تبدیل شده است

کار و‌ اشتغال در سبزوار به فرهنگ تبدیل شده است
آبان ۱۸, ۱۳۹۸
100 بازدید

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد پنج برابری صنعت در سبزوار، گفت: در حال حاضر سرمایه‌گذاران زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری هستند و کار و‌ اشتغال در سبزوار ترویج داده شده و به فرهنگ تبدیل شده است. به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان سبزوار، صبح امروز با […]

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد پنج برابری صنعت در سبزوار، گفت: در حال حاضر سرمایه‌گذاران زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری هستند و کار و‌ اشتغال در سبزوار ترویج داده شده و به فرهنگ تبدیل شده است.
به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان سبزوار، صبح امروز با حضور نماینده‌ی دیار #سربداران در مجلس شورای اسلامی، برادران فرماندار ویژه شهرستان سبزوار، دکتر نصرآبادی معاون فرماندار، کوشکی شهردار، محرابی مدیر آموزش و‌پرورش و‌ دیگر مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان سبزوار برگزار شد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه مسائل فرهنگی بحث مهمی است و فرهنگ مختص به یک بخش نیست و در بخش‌های مختلف می تواند تاثیر‌گذار باشد، اظهار کرد: براساس تحقیقات صورت گرفته، در هر جامعه‌ای که مسائل فرهنگی در ابعاد مختلف ارتقاء یافته، توسعه صورت گرفته است.
علی‌سبحانی‌فر افزود: اگر در هر جامعه ای اشتغال افزایش و بیکاری کاهش داشته باشد، مسائل فرهنگی در ابعاد مختلف ارتقاء یافته و آسیب‌های اجتماعی در نتیجه کار و اشتغال، کاهش خواهد یافت.
وی ادامه داد: در بخش فرهنگی و آسیب های اجتماعی باید فرهنگ‌سازی بیشتری انجام شود و فرهنگ آن مجموعه در اجتماع ارتقاء یابد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی می‌توانیم موفق باشیم که مردم مشارکت داشته باشند، دستگاه‌های اجرایی برآیند کار فرهنگی است و‌ اگر با مشارکت مردم انجام شود و مردم در قاعده بازی قرار داده شوند، می توانیم موفق باشیم.
سبحانی‌فر گفت: در کارگروه‌ها باید بخش های مختلف اجتماعی مشارکت داشته باشند و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند در بخش‌های مختلف فعالیت کنند بنابراین صرفا نباید دستگاه‌های اجرایی باشند.
وی با بیان اینکه خروجی کارگروه‌ها به نوعی در بحث فرهنگی باشد و مطالبی استخراج شود که سیمنار و‌ همایش هایی برای موضوع آموزش برگزار شود، افزود: همچنین طیف‌های مختلف مخاطبین ما باید در سیمنار و‌ همایش ها حضور داشته باشند و مطمئنا برنامه‌های اینگونه، انعکاس زیادی به دنبال دارد.
عضو‌کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد پنج برابری صنعت در سبزوار نسبت به هشت سال پیش بیان کرد: در بحث صنعت طی هشت سال گذشته سرمایه‌گذاران تمایلی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان نداشته اند اما امروز با توجه به رغبت سرمایه‌گذاران واحد‌های صنعتی جدید احداث شده است.
سبحانی‌فر در پایان یادآور شد: در حال حاضر سرمایه‌گذاران زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری هستند و فرهنگ کار و‌ اشتغال در سبزوار ترویج داده شده است.