انتقاد سبحانی‌فر از مدیرکل ورزش استان در خصوص معطل ماندن استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار

انتقاد سبحانی‌فر از مدیرکل ورزش استان در خصوص معطل ماندن استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار
آبان ۱۸, ۱۳۹۸
103 بازدید

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان که چرا استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار پس از گذشت ۱۵ سال معطل مانده است، گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار طرح مهم ورزشی نیمه تمام این شهرستان است که بیش از ۱۵ سال معطل مانده است. به گزارش […]

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان که چرا استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار پس از گذشت ۱۵ سال معطل مانده است، گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار طرح مهم ورزشی نیمه تمام این شهرستان است که بیش از ۱۵ سال معطل مانده است.
به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، نشست هماهنگی هیات‌های ورزشی شهرستان سبزوار با حضور #علی‌سبحانی‌فر نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی، فتاحی مدیرکل ورزش و‌جوانان خراسان رضوی، برادران فرماندار ویژه، نصرالله‌زاده رئیس اداره ورزش و‌جوانان شهرستان سبزوار و روسای هیات های ورزشی و ورزشکاران در محل سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی سبزوار برگزار شد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: اداره ورزش و‌ جوانان شهرستان سبزوار باید به حوزه جوانان نیز توجه کند چرا که تا کنون این حوزه مغفول مانده است.
علی‌سبحانی‌فر افزود: مردم باید ورزش را همانند سایر نیازها در سبد خانواده خود قرار دهند، همانطور که بخشی از زندگی خود را در اختیار ارتباطات قرار داده‌اند.
وی بیان کرد: فرهنگ‌سازی باید صورت گیرد که بخشی از هزینه‌های زندگی صرف ورزش و اوقات فراغت شود و این مساله، کمک بزرگی به سلامت جسم و روان آنها خواهد کرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سرانه فضای ورزشی در شهرستان سبزوار ۶۲ سانتی‌متر است در حالیکه میانگین کشوری آن ۸۷ سانتی‌متر است و باید با تسریع در افتتاح پروژه‌های ورزشی عقب ماندگی ورزش سبزوار جبران شود.
سبحانی‌فر با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان که چرا استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار پس از گذشت ۱۵ سال معطل مانده است، گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار طرح مهم ورزشی نیمه تمام این شهرستان است که بیش از ۱۵ سال معطل مانده است.
وی تصریح کرد: با پیگیری ها صورت گرفته مرحله نخست آن شامل زمین چمن، نور استاندارد، پیست تارتان، رختکن، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی تا دهه مبارک فجر سالجاری تکمیل می شود.
سبحانی‌فر ادامه داد: در بحث اعتبارات وامکانات ورزشی توزیع عادلانه در سطح استان صورت نمی گیرد و اهدای توپ و تور ورزشی کمکی به توسعه ورزش نیست.
وی افزود: مسئولان اداره کل ورزش خراسان رضوی باید نسبت به جذب و اینکه اعتبارات در چه محل هایی هزینه شده و باید توضیح داشته باشند، برای نمونه ۳۰۰ میلیون ریال برای کف‌پوش روستای بیزه شهرستان داورزن اختصاص یافته بود که مشخص نیست چطور و کجا هزینه شده است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اداره ورزش نسبت به راه‌اندازی خانه های ورزش در حاشیه شهرها و مناطق محروم و احداث زمین‌های چمن مصنوعی در روستاها و شهرها اقدام نماید.
سبحانی‌فر گفت: برخی هیات های ورزشی سبزوار برای فضای ورزشی ، برگزاری تمرین با مشکل روبرو هستند که باید به مشکلات هیات ها رسیدگی شود.
سبحانی‌فر اظهار داشت: در سالهای اخیر ۳۰ سالن ورزشی در حوزه انتخابیه بدون حمایت اداره کل ورزش خراسان رضوی در دست ساخت قرار گرفته است که برخی از این فضاها به بهره برداری رسیده است.