احداث مجتمع فرهنگی و هنری در سبزوار

احداث مجتمع فرهنگی و هنری در سبزوار
آذر ۹, ۱۳۹۸
152 بازدید

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع فرهنگی و هنری با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به غیر از مصوبات سفر، پس از تعیین مکان پروژه در سبزوار احداث می شود. به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، نشست تعیین مکان برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در روز […]

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع فرهنگی و هنری با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به غیر از مصوبات سفر، پس از تعیین مکان پروژه در سبزوار احداث می شود.
به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، نشست تعیین مکان برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه با حضور #علی‌سبحانی‌فر نماینده دیار #سربداران در مجلس شورای اسلامی، پارسا معاون مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین عمرانی و سیاسی فرماندار سبزوار و‌ دیگر مسئولان مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: به دنبال استقبال پرشور مردم دیار سربداران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ از رئیس جمهور و اعضای هیات د‌ولت به غیر از مصوبات این سفر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور احداث مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان سبزوار اختصاص یافت که از این میزان ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده و ۲۰ میلیارد تومان دیگر در فاز های دیگر پروژه تخصیص می یابد.
علی‌سبحانی‌‌فر با بیان اینکه پیش بینی شده که این مجتمع در مساحتی حدود پنج هزار متر مربع ساخته شود، افزود: در حال حاضر بحث مکان‌یابی پروژه در دستور کار قرار دارد و چندین مشخص و اولویت‌بندی شده است که پس از تعیین مکان مناسب عملیات اجرایی آن وارد فاز اجرایی می شود.
وی ادامه داد: نزدیکی به مراکز دانشگاهی، مسیر دسترسی مناسب، دسترسی آسان به کانون های فرهنگی و‌ هنری‌ و مسائل اجتماعی در انتخاب مکان برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری ضروری است
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: احداث این فرهنگسرا تحول عظیمی در حوزه فرهنگ حوزه انتخابیه را به دنبال دارد و‌ مکان خوبی برای گردهمایی هنرمندان، برگزاری جشن و جشنواره های استانی و ملی است.