اخذ موافقت قطعی احداث دانشکده پرستاری در شهرستان جوین

اخذ موافقت قطعی احداث دانشکده پرستاری در شهرستان جوین
آذر ۹, ۱۳۹۸
167 بازدید

نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی از ایجاد بخش آی سی یو و دیالیز در بیمارستان قمربنی هاشم و همچنین اخذ موافقت قطعی احداث #دانشکده_پرستاری در شهرستان جوین خبر داد. به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، نشست شورای اداری شهرستان #جوین، ظهر امروز با حضور نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب […]

نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی از ایجاد بخش آی سی یو و دیالیز در بیمارستان قمربنی هاشم و همچنین اخذ موافقت قطعی احداث #دانشکده_پرستاری در شهرستان جوین خبر داد.
به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، نشست شورای اداری شهرستان #جوین، ظهر امروز با حضور نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار جوین و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و خسارت‌های متعدد به بیت المال اظهار کرد: در ماه های اخیر دشمن در کشور های اطراف جمهوری اسلامی از جمله عراق و ترکیه به دنبال ایجاد نا امنی در منطقه بوده تا نا‌امنی را به داخل کشور ما برسانند.
علی‌سبحانی‌فر افزود: اطلاعات مربوط به دستگیر شدگان نشان داد که به عناصر خارج از کشور مرتبط بوده‌اند و پس از فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران اسلامی این توطئه بلافاصله خنثی شد.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال بود که با ایجاد نا امنی انتخابات مجلس شورای اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد اما توطئه زودتر سر باز کرد و خوشبختانه این اقدام ناکام‌ ماند، بیان کرد: مردم با حضور و همدلی خود توانستند این جریانات را خنثی کنند و امیدواریم با مشارکت بالای مردم، انتخاباتی پرشور داشته باشیم.
نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشریح خدمات و اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه از جمله شهرستان جوین، گفت: گاز‌رسانی به چند روستای منطقه پیراکوه شهرستان جوین تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد.
سبحانی‌فر افزود: برای اجرای فاز دوم کارخانه فولاد‌- جوین پیمانکار گرفته شده و با طرف چینی مذاکرات مورد نظر انجام شده و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: احداث جاده سلطان‌آباد به سمت رحمت‌آباد شهرستان جوین در دستور کار قرار دارد و برای بودجه سال ۱۳۹۹ ردیف گرفته می شود.
نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت چهار بانده شدن محور سبزوار – جوین، بیان کرد: برای این پروژه در سال گذشته ردیف گرفته شده و از محل سفر ریاست جمهوری به دیار سربداران نیز، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت‌ و از این میزان ۲۶ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است.
سبحانی‌فر تصریح کرد: در گذشته پروژه به دلیل طرح زیست محیطی و پدافند غیر‌عامل معطل مانده بود اما در حال حاضر این مشکلات برطرف شده و مناقصه آن انجام می شود.
وی از اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان از محل سازمان مدیریت برنامه و بودجه برای تکمیل سالن ورزشی روستاهای انداده و رازی از محل سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: همچنین اعتباری برای تکمیل پروژه سالن ورزشی دوم شهر نقاب اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه تجهیزات بخش آی سی یو و دیالیز با اعتبار جداگانه ۴۰۰ میلیون تومانی خریداری شده و تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، افزود: از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دعوت شده که طی دو هفته آینده به حوزه انتخابیه سفر کند و در این سفر درمان بستر شهر حکم‌آباد شهرستان جوین و چند مرکز درمانی با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری می رسد.
وی تصریح کرد: تجهیزات بخش آی سی یو امروز به بیمارستان قمربنی هاشم شهرستان جوین انتقال یافته و این خواسته مردم شریف محقق شده است.
نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده، پس از اخذ موفقیت‌های اصولی در مراحل پیشین، موافقت قطعی احداث دانشکده پرستاری در شهرستان جوین اخذ شد.