پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت هفته دولت

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت هفته دولت
شهریور ۲, ۱۳۹۹
142 بازدید

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، پیامی منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن این پیام  آمده است:در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت […]

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، پیامی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن این پیام  آمده است:در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

هفته دولت در تقویم ملی نظام جمهوری اسلامی ایران، تداعی‌کننده واژه مردم‌داری و خدمت در کنار مفاهیم بلندی همچون ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است. این هفته مجالی است برای تبیین خدمات دولت و سازمانها به آحاد مردم؛ خدمت به مردمی شریف و عزیز میهن اسلامی؛ همه میدانیم که امسال شرایطی متفاوت در عرصه خدمت رسانی سازمان‌ها بوجود آمده است. شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب مشاغل و فعالیت‌های جامعه تعطیل یا دچار کاهش تقاضاست.

مفتخرم در این روزها از تلاش کارکنان ازخودگذشته و ایثارگر شبکه پستی کشور بگویم، کارکنانی خدوم و دلسوز، امین و متعهد که در ایام شیوع این بیماری استوار در کنار مردم ایستادند و با گذشت و فداکاری در کنار سایر مشاغل که در خط مقدم پیشگیری از شیوع این بیماری فعالیت داشتند، خدمات گسترده و دشوار خود را با تلاشی دوچندان و بدون رفتن به مرخصی به انجام رساندند تا وقفه ای در کارشان ایجاد نشود و کمکی برای مردم باشند تا با ماندن در منزل از بیماری مصون بمانند.

بی تردید در این اوضاع و احوال  کارکرد‌های پست بیش از گذشته برای مردم و جامعه نمایان و موجبات افزایش رضایتمندی از خدمات این سازمان دربین مردم شد چرا که بسیاری از امور از مسیر خدمت رسانی پست برای آنها تسهیل شد‌ و همچنان سعی داریم شرایط بهتر و خدماتی گسترده‌تر  برای ارائه به هم‌میهنان فراهم کنیم.

این هفته فرصت مغتنمی است تا افق های جدیدی برای توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف ترسیم و با تدبیر، گامهای بلندتر و استوارتر از گذشته برای خدمت رسانی برداریم. بر آنیم تا خدمات خود را روز به‌روز بهینه تر، متنوع تر و باکیفیت تر از قبل به مردم عزیزمان ارائه دهیم و امید داریم پست؛ همچنان انتخاب اول مردم در دریافت خدمات باقی بماند.

ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و شهیدان رجائی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد شرکت ملی پست تبریک عرض نموده؛ توفیق خدمت شایسته و در خور شان هموطنان عزیز را برای همگان از خداوند متعال خواستارم.

                                                                                                                رمضانعلی سبحانی‌فر

 

برچسب‌ها:, ,