اپراتورهای بخش خصوصی پست را شریک خود می‌دانیم

اپراتورهای بخش خصوصی پست را شریک خود می‌دانیم
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹
134 بازدید

رمضانعلی سبحانی‌فر در دیدار با اپراتورهای بخش خصوصی پست، آن‌ها را شریک تجاری شرکت ملی پست توصیف کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که عصر امروز با حضور رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های حمل‌سریع، مجتبی نصیری مدیرعامل پارسی‌پست (اپراتور دوم پست) در دفتر مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد، رمضانعلی […]

رمضانعلی سبحانی‌فر در دیدار با اپراتورهای بخش خصوصی پست، آن‌ها را شریک تجاری شرکت ملی پست توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که عصر امروز با حضور رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های حمل‌سریع، مجتبی نصیری مدیرعامل پارسی‌پست (اپراتور دوم پست) در دفتر مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد، رمضانعلی سبحانی‌فر خواستار مطالعات بیشتر در خصوص صدور پروانه‌های فعالیت بخش خصوصی و سامان یافتن هرچه بیشتر خدمات پست در کشور شد.

وی قانون را میان پست، سازمان تنظیم مقررات و سایر ذینفعان، فصل‌الخطاب دانست و اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی‌های بیشتر با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فضای فعالیت‌های پستی در کشور نظم و ترتیب بیشتری پیدا کند تا بخش خصوصی بهتر بتواند به فعالیت‌های خود در این بخش ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ادامه داد: امیدوارم بتوانم در مأموریت تازه منشأ خیر و خدمت به مردم باشم و در فراهم کردن زمینه‌های همکاری و هماهنگی میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پستی، به نتایج خوبی برای ارائه خدمات دست پیدا کنیم.

سبحانی‌فر خاطرنشان کرد: ما به اپراتورهای بخش خصوصی نه به عنوان رقیب، که به عنوان شریک تجاری خود نگاه می‌کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: کار پست بسیار سنگین است و هر کس باید گوشه‌ای از کار را بگیرد و طبیعی است که به اندازه زحمت و فعالیتی که ارائه می‌دهد، امکان بهره‌برداری پیدا می‌کند.

دانش، رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های حمل‌سریع به برخی از مشکلاتی که شرکت‌های بخش خصوصی بعد از دریافت پروانه فعالیت دارند اشاره کرد و اظهار داشت: ما نیز پست را شریک تجاری خود می‌دانیم و مایل هستیم همکاری‌هایی که سال‌ها سابقه داشته همچنان ادامه یابد.

نصیری، مدیر پارسی‌پست (اپراتور دوم پست) نیز در این دیدار ضمن اشاره به تجربیاتی که در زمینه تمبر دارد، اظهار امیدواری کرد که فرهنگ تمبر در کشور گسترش پیدا کند و این حوزه به مرحله درآمدزایی برسد.

در پایان پیشنهادهایی از سوی اپراتور بخش‌خصوصی در قالب‌های مختلف مدیریت پیمان، برای توسعه همکاری‌ها ارائه شد و مورد بحث و تبادل‌نظر حاضرین واقع شد.

 

برچسب‌ها:,