شهرک صنعتی داورزن نیازمند سرمایه‌گذاری است

شهرک صنعتی داورزن نیازمند سرمایه‌گذاری است
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷
146 بازدید

  نماینده مردم سبزوار، جوین ،جغتای،  خوشاب  ،داورزن ،ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک صنعتی داورزن نیازمند سرمایه‌گذاری است. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با  فارس ن گفت: این شهرستان با وجود جاده ترانزیتی می‌تواند زمینه‌های مناسبی برای گردشگری و ایجاد اشتغال باشد. نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای […]

 

نماینده مردم سبزوار، جوین ،جغتای،  خوشاب  ،داورزن ،ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک صنعتی داورزن نیازمند سرمایه‌گذاری است.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با  فارس ن گفت: این شهرستان با وجود جاده ترانزیتی می‌تواند زمینه‌های مناسبی برای گردشگری و ایجاد اشتغال باشد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره  به‌شهرک صنعتی داورزن؛ متذکر شد: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این ناحیه صنعتی انجام شده و نیازمند حضور سرمایه‌گذاران است.

وی با اشاره به‌پروژه نیمه‌تمام مجتمع فرهنگی دکتر شریعتی مزینان؛ بیان کرد: نیمه تمام بودن این پروژه برای وزیر فرهنگ و ارشاد شرح موضوع شده، وی تکمیل آن را در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده‌اند تا از محل اعتبارات متمرکز برای اتمام آن، بودجه در نظر گرفته شود.

سبحانی‌فر ادامه داد: آثار تاریخی زیادی در داورزن وجود دارد که می‌تواند با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اشتغال ایجاد کند، همچنین، کاروانسراها در این شهرستان درحال واگذاری به‌بخش خصوصی هستند.