بازدید میدانی سبحانی فر از کشتارگاه طیور بیهق شرکت تعاونی مرغداران سبزوار

بازدید میدانی سبحانی فر از کشتارگاه طیور بیهق شرکت تعاونی مرغداران سبزوار
آذر ۲, ۱۳۹۷
143 بازدید

  صبح امروز علی سبحانی فر به همراه مهدی زاده مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان رضوی و منصور برغمدی مدیر جهاد کشاورزی سبزوار با مسئولان از کشتارگاه طیور بیهق شرکت تعاونی مرغداران سبزوار بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی ،سبحانی فر در بازدید از این کارخانه با اشاره به […]

 

صبح امروز علی سبحانی فر به همراه مهدی زاده مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان رضوی و منصور برغمدی مدیر جهاد کشاورزی سبزوار با مسئولان از کشتارگاه طیور بیهق شرکت تعاونی مرغداران سبزوار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی ،سبحانی فر در بازدید از این کارخانه با اشاره به پرداخت تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به این مجموعه گفت:  با پیگیری که داشتیم این تسهیلات ‌ در جهت تامین خوراک مورد نیاز،خریدتجهیزات مدرن و جدید و نیازهای مالی شرکت پرداخت شد.

وی ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات شرکت به رونق گذشته بازگشته و چرخه اشتغال این مجموعه به فعالیت ادامه می دهد.

سبحانی فر با اشاره به تامین بخش مهمی از مرغ استان و کشور توسط کشتارگاه بیهق سبزوار خاطر نشان کرد: با توجه به تامین تجهیزات جدید و مدرن توسط شرکت، امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد تحولات چشمگیر و مهمی در این مجموعه باشیم.