شرایط برای فعالیت همه جناح‌ها در انتخابات پیش رو مهیا شود

شرایط برای فعالیت همه جناح‌ها در انتخابات پیش رو مهیا شود
مرداد ۴, ۱۳۹۸
150 بازدید

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برای انتخابات مجلس همه باید پای کار بیایند و شرایط برای فعالیت همه جناح‌های سیاسی در انتخابات پیش رو باید مهیا شود. رمضانعلی سبحانی فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این سوال که آیا حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کاندیدایی را مدنظر قرارداده […]

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برای انتخابات مجلس همه باید پای کار بیایند و شرایط برای فعالیت همه جناح‌های سیاسی در انتخابات پیش رو باید مهیا شود.
رمضانعلی سبحانی فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این سوال که آیا حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کاندیدایی را مدنظر قرارداده یا خیر؟، اظهار داشت: هنوز تا ۱۴۰۰ راه زیادی مانده است و نباید وارد چنین مسائلی شد.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حضور همه جریان‌ها در انتخابات مجلس یازدهم، بیان کرد: برای انتخابات مجلس همه باید پای کار بیایند تا شور و اشتیاق مناسبی را در انتخابات مجلس یازدهم شاهد باشیم.
وی افزود: شرایط را باید برای فعالیت همه کاندیداها و جناح‌ها سیاسی در انتخابات پیش رو فراهم کنیم تا با بالاترین میزان مشارکت، انتخابات ۲ اسفندماه برگزار شود.
سبحانی فر در پاسخ به این سوال که حزب اعتدال و توسعه به دنبال ارائه لیست مستقل یا واحد است؟، گفت: برای لیست دادن خیلی زمان باقی مانده است و این مسائل در نزدیکی برگزاری انتخابات تعیین تکلیف می‌شود.خانه ملت